לאחר האזעקות במרכז הארץ: הפעילות בנתב"ג חוזרת לשגרה

במהלך הפעלת ההתרעות בשפלה ובגוש דן הושהתה תנועת המטוסים בנתב"ג, והנוסעים קיבלו הנחיות לפעולה • נכון לעכשיו, לא התקבלו דיווחים מחברות תעופה זרות על ביטולי טיסות

נתב"ב בזמן האזעקות \ יוסי זליגר

קצת אחרי השעה 06:30 בבוקר, נשמעו אזעקות באזור המרכז והשפלה, בין היתר גם בנמל התעופה בן גוריון. הצוותים במקום הנחו את הנוסעים כיצד לפעול וכעבור זמן קצר, הפעילות בנמל התעופה חזרה לשגרה. בעקבות האזעקות מטוסים שהיו באוויר וכאלה שהיו לקראת המראה, פעלו על פי הנהלים המוגדרים. לא נרשמו אירועים חריגים גם בגזרה הזאת.

מבדיקה ראשונית, עולה כי בשלב זה לא התקבלו הודעות מחברות תעופה זרות על ביטולים. נכון לעכשיו, כל הטיסות צפויות להתקיים כסדרן, אם כי חשוב להתעדכן בזמן אמת מול חברות התעופה והגורמים הרשמיים על שינויים אפשריים.

נתב"ג בזמן האזעקות, צילום: יוסי זליגר

היום צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון כ-63 אלף נוסעים, כאשר כ-33 אלף מתוכם צפויים להמריא לחו"ל והשאר יחזרו לישראל. נכון לרגעים אלו, פועלות בנתב"ג כמעט ארבעים חברות תעופה, זאת לאחר גל החזרה המשמעותי שהורגש בשבועות האחרונים עם שובן של כמה חברות תעופה גדולות ומשמעותיות, ובהן קבוצת לופטהנזה, ITA, לוט, איג'יאן, בריטיש איירווייז, איבריה אקספרס וחברות נוספות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר