חוזרת ללוח הטיסות: "לוט" הפולנית מחדשת פעילות בישראל

החברה מתכננת להגיע עד ל-20 טיסות שבועיות לפולין • תפעיל בין 2-3 טיסות יומיות מתל אביב לוורשה, עם חיבורים מיידיים לכל רחבי ארצות הברית • מצטרפת לחברות נוספות ששבו לפעול בישראל

מטוס של חברת התעופה "לוט". חזרה לפעילות בישראל. צילום: ויקיפדיה

חברת התעופה הפולנית לוט (LOT) הודיעה היום (שישי) על חזרתה ללוח טיסות מלא לישראל, כולל טיסות לילה. ההחלטה מגיעה לאחר שלפני מספר שבועות החברה ביטלה את טיסותיה עד ה-28 באוגוסט וסגרה את מכירת הכרטיסים עד ה-18 באוגוסט.

על פי ההודעה, לוט תפעיל בין 2-3 טיסות יומיות מתל אביב לוורשה, עם חיבורים מיידיים לכל רחבי ארצות הברית. טיסות ההמשך מארה"ב לוורשה יתבצעו במטוסי דרימליינר 787. בנוסף, החברה תפעיל בין 1-3 טיסות יומיות מתל אביב לקרקוב.

לוח טיסות בנתב"ג מתאושש. (ארכיון), צילום: ללא קרדיט

"לוט" מצפה כי לוח הזמנים יתייצב בהדרגה בשבועות הקרובים, עם תכנון להגיע עד 20 טיסות שבועיות לפולין. זוהי עלייה משמעותית בהיקף הפעילות של החברה בקו זה.

חברת "לוט" אינה היחידה שמחדשת את פעילותה בישראל. חברות תעופה נוספות כבר חידשו את טיסותיהן לישראל.

החזרה ההדרגתית של חברות התעופה הבינלאומיות לפעילות בישראל מהווה סימן מעודד להתאוששות ענף התיירות והתעופה במדינה, לאחר תקופה של אי-ודאות וביטולים.

נוסעים מתבקשים להתעדכן באתרי חברות התעופה לגבי לוחות הזמנים המדויקים ותנאי הטיסה, שכן ייתכנו שינויים נוספים בתקופה הקרוב

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר