חברת תעופה נוספת הודיעה: צפויים לחזור מחר לישראל

אחרי שחברות רבות ביטלו את הטיסות לישראל, וויז אייר צפויה לחזור עוד הלילה ללוח הטיסות הרגיל • גם אתיופיאן איירליינס פרסמה הודעה דומה • אייר פראנס ובריטיש איירוויז לא צפויות לחזור מחר, אך נכון לעכשיו - הן יחזרו ביום שלישי, בכפוף לשינויים

נתב"ג. צילום: יוסי זליגר

חברות תעופה רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל היום (ראשון) וזאת לאחר סגירת המרחב האווירי למשך כמעט שעתיים בשעות הבוקר המוקדמות.

מטוס של וויז אייר, צילום: קוקו

כעת, כמה שעות לאחר האירוע החריג, חברת התעופה וויז אייר מודיעה שתחזור מחר לישראל, אך בחברה מדגישים כי ההחלטה כפופה לשינויים בהתאם למצב.

וויז אייר לא היחידה שתחזור לישראל, חברת התעופה אתיופיאן איירליינס צפויה לחזור גם כן עוד הלילה ולפי ההודעה שפרסמה, החברה צפויה לחזור ללוח הטיסות הרגיל שלה לישראל.

בחברת אתיחאד צפויים להגדיל את המטוס מחר ולהפעיל טיסה לישראל במטוס דרימליינר וזאת לאחר שנאלצה לבטל את הטיסות היום לישראל.

מטוס של אתיופיאן איירליינס, צילום: GettyImages

אייר פראנס ובריטיש איירווייז לא צפויות לחזור מחר, כאשר החברה הצרפתית ביטלה את טיסתה למחר, אך נכון לעכשיו אמורה לחזור ביום שלישי, בכפוף לשינויים. בבריטיש איירווייז ביטלו את הטיסות לישראל עד יום רביעי בשלב זה. גם חברת טארום הרומנית ביטלה את טיסתה לישראל מחר.

ברת״א וברש״ת עובדים בשעות האחרונות להחזיר את חברות התעופה הזרות לישראל וההערכה היא שבימים הקרובים נראה חברות נוספות שחוזרות לישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר