לאחר שביטלה טיסות לארץ: מטוס של ענקית הלואוקוסט נחת בישראל

וויז אייר חוזרת בה מהחלטתה לבטל את טיסותיה לישראל לאחר 3 שעות בלבד • מטוס ראשון של וויז אייר כבר נחת הבוקר מבוקרשט ומיד אחריו נחת מטוס נוסף של החברה מאבו דאבי • וגם: ביש המזל לאחר שכבר נחת

ביש מזל: ביום שהחברה חזרה לטוס לישראל - מטוס וויז אייר הושבת לאחר שנפגע מעגלה בנתב"ג

בסוף השבוע האחרון, ענקית התעופה וויז אייר הודיעה על ביטולי הטיסות לישראל אשר התחילו ביום שבת האחרון ונמשכו גם ביום ראשון ושני. אתמול, נציגות החברה בישראל שלחה הודעה בשעה 17:00 שבה הודיעה כי החברה לא תפעיל טיסות לישראל גם היום (שלישי), אך כעבור פחות משלוש שעות שינתה את ההחלטה.

קצת לפני השעה 20:00, וויז אייר הודיעה לרשות שדות התעופה כי היא מתכוונת להפעיל את הטיסות לישראל היום וישראלים רבים נותרו מבולבלים נוכח השינוי בהחלטה.

מטוס וויז אייר נחת בישראל, צילום: ללא

כפי שניתן לראות בתמונה, מטוס ראשון של וויז אייר כבר נחת הבוקר מבוקרשט ומיד אחריו נחת מטוס נוסף של החברה מאבו דאבי. עם זאת, ביש המזל ליווה את המטוס לאחר שעגלה פגעה בו בנתב"ג והשביתה אותו (צפו בסרטון בראש הכתבה)

לחזרה של וויז אייר לישראל יש משמעות רבה, שכן מדובר בחברת תעופה שמפעילה טיסות ישירות ליעדים רבים מישראל ומשפיעה על אלפי ישראלים מדי שבוע.

וויז אייר היא חברת התעופה השנייה שביטלה וחזרה בה, אחרי שאתיופיאן איירליינס שביטלה טיסות למשך כמה ימים בסוף השבוע שעבר, חזרה לישראל ומפעילה טיסות ישירות בקו אדיס אבבה-תל אביב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר