כיוון אחד מאתונה: אלו מחירי הטיסות של אל על, ארקיע וישראייר

בצל המתיחות הביטחונית חלק מחברות התעופה הזרות ביטלו את הטיסות מישראל ואליה • בארקיע נוספו ארבע טיסות ישירות לכל כיוון ומחיר הטיסה ברף הגבוה ביותר הוא 738 דולר • באל על מחיר כרטיס טיסה לייט הוא 440 דולר לאדם

תורים ארוכים בנתב"ג בקיץ

מנצלות את הביטולים: חברות התעופה הישראליות אל-על וארקיע הודיעו אתמול (חמישי) על הוספת טיסות מישראל לאתונה ובכיוון השני, מאתונה בחזרה לישראל. המהלך מוחל במקביל להודעות של החברות הזרות דלתא, יונייטד, אייר אינדיאה, ITA, לוט וקבוצת לופטהנזה על ביטולי הטיסות לישראל וממנה. אז כמה גובות חברות התעופה הישראליות עבור טיסות בכיוון אחד?

בבדיקה שערכנו אתמול, כשעוד נותרו מקומות על הטיסות באל על, מחיר כרטיס טיסה לייט בכיוון אחד מאתונה לישראל עמד על 408 אירו, שווי ערך לכ-440 דולרים לאדם.

עומס בנתב"ג. הישראלים שוב שוברים את השיא, צילום: יוסי זליגר

בארקיע, שהוסיפו ארבע טיסות ישירות לכל כיוון בקו לאתונה, הציעו כרטיסים ב-783 דולרים לכיוון ברף הגבוה ביותר. מאתונה, חלק מהכרטיסים נמכרו גם ב-440 דולרים לכיוון ולפי מה שכתוב באתר, המחירים כוללים נשיאת כבודה של תיק גב או תיק יד.

מטוס של ארקיע, צילום: משה שי

בדקנו גם באתר ישראייר כמה תעלה טיסה מאתונה לישראל בימים הקרובים. הכרטיס הזמין הבא הוא ביום ראשון, 4 באוגוסט 2024, והמחיר הנמוך ביותר הוא 232 דולרים לכיוון, ביום שני המחיר הוא 300 דולרים וביום שלישי 222 דולרים, כולל כבודה בסיסית בלבד.

בכיוון ההפוך, מישראל לאתונה, אזלו הכרטיסים עד ליום רביעי, 7 באוגוסט 2024. מחיר הטיסה בתאריך הזה הוא 202 דולרים עם כבודה בסיסית בלבד, לכיוון אחד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר