כולם עם אמזון פריים וידאו

הנוכחות של אמזון פריים וידאו בישראל עולה מדרגה עם מסע פרסום משותף עם פרטנר, ועם ממיר חדש בגישה ישירה בסלקום TV • כל הפרטים

גם בסלקום וגם בפרטנר. ג'ק ראיין של אמזון פריים וידאו // צילום: יחסי ציבור

השותפות בין פרטנר TV לאמזון פריים וידאו עלה היום שלב, עם קמפיין פרסום חוצות משותף ראשון, כשבמוקד הסדרות הפופולריות ביותר של ענקית הסטרימינג. את הקמפיין של פרטנר TV שיעלה השבוע יוביל הסלוגן 'הדבר הגדול הבא בטלוויזיה הפתוחה של פרטנר- אמזון פריים וידאו'. פרטנר TV הודיעה על שותפות עם אמזון פריים וידאו בישראל באפריל 2018, ועד היום היא שירות הטלוויזיה היחיד בישראל שאמזון פריים וידאו זמין בכל הממירים שלו. שירות הסטרימינג של אמזון פריים וידאו מחייב מנוי נפרד.

במקביל הודיעה היום סלקום tv כי חתמה על הסכם עם  אמזון, להפצת אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר סלקום, כולל כפתור ייעודי בשלט, בדומה למה שקורה אצל פרטנר. 

שירות אמזון נגיש למשתמשי סלקום tv, בממיר מאסטר בוקס K4 המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד TV. הממיר כולל גישה לאפליקציית אמזון פריים וידאו מעמוד הבית של סלקום tv וכמו כן, מאפשר גישה לאפליקציית אמזון על-ידי כפתור ייחודי שיתווסף לשלט של הממיר, ושיוביל ישירות לאמזון פריים וידאו. היום מנויים על סלקום tv מעל 247 אלף משקי בית.

ממחקר שנערך לקראת עליית הקמפיין המשותף של פרטנר עם אמזון פריים וידאו עולה, שסדרות המקור של אמזון פריים וידאו האהובות ביותר על הישראלים, הן: "גברת מייזל המופלאה" שהעונה השלישית שלה עלתה בשבוע שעבר, "ג'ק ראיין" המבוססת על גיבור ספריו של טום קלנסי, "האיש במצודה הרמה" (The Man in the High Castle), "פליבאג", סדרת The Grand Tour, והסדרה The Boys.

כמו שדיווחנו כאן לראשונה, אמזון פריים בשבועות האחרונים הוסיפה תרגום עברי לכל סדרות הדגל שלה, ככל הנראה - לקראת המהלך המשותף עם ספקיות הטלוויזיה בהזרמה הגדולות בישראל.

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר