האפליקציה של פייסבוק היא היחידה שעדיין אין לה כרגע אופציה ל״מצב כהה״ (Dark Mode), זאת בניגוד לגרסת הדפדפן וההאפליקציות האחרות שבבעלות הרשת החברתית - מסנג׳ר, וואטסאפ ואינסטגרם - שכבר מתהדרות בעיצוב השחור זמן רב. אתמול אישרה הרשת החברתית לאתר SocialMedia Today כי היא בוחנת את הממשק חדש אצל מספר מצומצם של משתמשים ברחבי העולם.
חלק מהמשתמשים שמתתפים בניסוי וקיבלו את העיצוב החדש שיתפו צילומי מסך ברשתות החברתיות. למרות זאת, לפי דובר החברה, נכון לעכשיו אין תאריך רשמי למועד בו תשחרר פייסבוק את המראה החדש לכלל המשתמשים, וככל הנראה נאלץ להמתין עוד זמן רב.
So I have dark mode on Facebook now. #darkmode #facebook #iOS14 pic.twitter.com/AuC5uYoMJ2
—(@NotFridayCraig) June 26, 2020
ההבדל בין מצב כהה לעיצוב הרגיל נמצא בחיסכון בחיי הסוללה, בהנחה שיש לכם מסך OLED. יתרון נוסף הוא שעבור חלקנו, זה עושה יותר נעים בעיניים, כי המסך פחות בוהק ומסוונר, משפר את נראות הטקסט ומפחית את האור הכחול אשר נפלט מהמסכים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו