אינסטגרם הודיעה הבוקר (שני) על הרחבת Instagram Shopping למדינות נוספות, ביניהן גם ישראל. עד כה הפיצ'ר היה זמין רק לעסקים מנוהלים, וכעת הקניות באינסטגרם יתאפשרו דרך כל סוגי העסקים - החל מהמותגים הגדולים ביותר וכלה בעסק קטנים. רוצים לפתוח חנות באינסטגרם? המדריך המלא כאן.
לצוות הישראלי במרכז המחקר והפיתוח של פייסבוק בתל אביב תפקיד מרכזי וחשוב בפיתוח של מוצרי שופינג והצוות מפתח מוצרי מסחר אלקטרוני בהתבסס על בינה מלאכותית כדי לאפשר חווית משתמש מתקדמת. "אנחנו רוצים שאינסטגרם תהיה מקום בו אנשים רואים בקניות חוויה ולא מטלה וכל מה שאנחנו בונים נועד כדי לאפשר זאת. בין אם זה להקל עליך ברכישה מהמותג האהוב עליך, או לעקוב אחרי המגמות העדכניות ולגלות דברים חדשים", אומרים ברשת החברתית.
זה אומר שכעת לקוחות יוכלו לרכוש את המוצרים דרך התמונות או הסטורי שפרסמתם בעזרת תיוג המוצר. תוכלו גם להקים דף המציג את את כל המידע הרלוונטי על הפריט, כולל מחירים, תיאורים וסרטון קצר. כמו כן, תשלום באינסטגרם מאפשר לכל העסקים והיוצרים בארה"ב שעומדים בדרישות למכור את המוצרים שלהם ישירות באינסטגרם. אנשים יכולים לקנות את המוצרים שהם מגלים בצורה מאובטחת וחלקה באמצעות Facebook Pay, מבלי לצאת מהאפליקציה. עסקים שאינם משתמשים בתשלום באינסטגרם יכולים עדיין להשתמש בכלי קניות אחרים שמובילים אל מחוץ לאתר כדי להשלים את הרכישה.

"עסקים בישראל יקבלו כעת גם גישה לחנויות (Shops) שהושקו לאחרונה, באופן שיסייע להם ליצור חנות מקוונת ומותאמת אישית אשר באמצעותה אנשים יוכלו לגלות ולקנות מוצרים, שהם אוהבים על גבי האפליקציות שלנו", אומר גורד ריי, מנהל פיתוח מותגים באינסטגרם העולמית.
"המשמעות עבור אנשים היא חוויית קניות פשוטה ומעוררת השראה לא משנה באיזו אפליקציה הם משתמשים. עבור עסקים, זו דרך לספר את סיפור המותג שלהם באופן חופשי ולהניע למכירות דרך חנות אחת מותאמת אישית, שמוצגת ברחבי פייסבוק ואינסטגרם", הוסיף ריי.

עידו דותן, סמנכ"ל לקוחות, פייסבוק ישראל, ציין כי "מיליארד אנשים משתמשים באינסטגרם מדי חודש והיא הרשת החברתית השנייה בגודלה אחרי פייסבוק. רבים מהאנשים משתמשים באינסטגרם כדי להיחשף לתוכן חדש, כדי לקבל מידע על מותגים או מוצרים שהם אוהבים. 90% מהאנשים באינסטגרם עוקבים אחר עסק ו- 70% מחובבי הקניות פונים לאינסטגרם כדי להתעדכן על מוצרים חדשים".
"במהלך משבר הקורונה המעבר לקניות מקוונות האיץ במהירות כאשר לפי הערכות 85% מהאנשים ברחבי העולם קונים כעת ברשת. Instagram shopping יאפשר לעסקים בישראל להקים חנות מקוונת בקלות על גבי הפלטפורמות שלנו ובכך להנגיש את המוצרים שלהם לאנשים בכל רחבי העולם. נוכחות מקוונות חזקה היא קטליזטור משמעותי בצמיחה עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד ואנו נרגשים שמהיום הטכנולוגיה זמינה גם בישראל".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו