לקוחות פרטנר TV שצופים בטלוויזיה באמצעות הממיר מתלוננים על שיבושים בשירות שנמשכים כבר מספר ימים. בתמיכה הטכנית לא מצליחים לעמוד בעומס, הלקוחות לא מקבלים תשובות או פתרונות – ופונים בזעם לדף הפייסבוק של החברה. בתוך כך, המוקד הטלפוני של החברה קרס.
"מיום רביעי אין לי טלוויזיה. בהתחלה הייתי בתוך שהתקלה אצלנו - ואז גיליתי שהטלוויזיה לא פועלת גם במכשירים אחרים", מספר לקוח פרטנר בשיחה עם "ישראל היום", והוסיף: "התקשרנו לשירות הלקוחות ואמרו לנו שזו באמת תקלה ארצית שקיימת מיום רביעי".
"התקלה החלה מזה שלעיתים קרובות המעבר בין הערוצים איטי, ברמה של כמה דקות. לעיתים קרובות מבקשים לנתק את הממיר ולהחזיר אותו חזרה", מספרת ס' מרעננה בשיחה עם "ישראל היום". "במהלך כל היום לא ניתן היה להתחבר לשירותי הטלוויזיה. אתמול לא היה ניתן להשיג את שירות הלקוחות של החברה".

"המתנתי 45 דקות ולא ענו. היום אחרי חצי שעה, ענה נציג שירות שאמר שזו תקלה ארצית משבוע שעבר שנקראת שגיאה 102. הוא גם הוסיף שבחברה עמלים על תיקון בשטח ושיפתרו אותה עד מחר. מעבר לזה אין שום פיתרון", היא מוסיפה. לקוחה אחרת, תושבת באר שבע, מספרת כי "לא הצלחתי להתחבר לשירות אתמול, וגם לא היום".
לקוחות יקרים, בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר tv. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה,...
Posted by Partner פרטנר on Monday, January 11, 2021
בפוסט שפרסמו בחברה זעמו גולשים על התקלה הארוכה. "עצוב, אבא שלי מבוגר החי לבד וכבר כמה ימים ללא טלוויזיה", כתבה לקוחה. אחת אחרת הוסיפה: "כשתחזרו לענות ללקוחות אני דורש להתנתק. בושה שאני משלם על הזבל הזה".
מפרטנר נמסר בתגובה: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר tv. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ״ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו