לקוחות חברת תשתיות האינטרנט בסיבים אופטיים IBC, מפעילת המותג Unlimited, חוו בשעות הבוקר (רביעי) תקלה בשירות בעקבות עבודות תשתית שנערכו לקראת כניסת HOT לפעילות על גבי הרשת. לדברי החברה, התקלה על השפיעה על חלק מלקוחות החברה, בהם גם לקוחות סלקום.
בעמוד הפייסבוק של החברה עדכנו את הלקוחות, וכתבו: "התקלה שחלקכם חווים כעת בשירותים המבוססים על תשתית הסיבים של אנלימיטד, נגרמה כתוצאה מעבודות תחזוקה להרחבת הרשת שהתבצעו בלילה. צוותי ההנדסה שלנו עובדים מהלילה במרץ על פתרונה וממשיכים גם כעת במטרה לפתור אותה בהקדם האפשרי".

"לא חשבו לעדכן אפילו בסמס את הלקוחות מראש, למרות שהתקלה אותרה בלילה כבר", מספר לקוח החברה בשיחה עם "ישראל היום". "המוקד לא מקבל שיחות, אם הצלחת להגיע לנתב בכל זאת הוא זורק אותך. אנחנו בניין שלם שמחובר לאנלימיטד ואין צפי אפילו מתי יחזור האינטרנט".
מ-Unlimited נמסר בתגובה: "התקלה נפתרה וכעת כלל לקוחותינו מחוברים שוב לרשת הסיבים האופטיים שלנו. אנחנו יודעים שאתם נותנים בנו את האמון שלכם מידי יום ואנחנו מחוייבים לספק לכם את תשתית האינטרנט הטובה ביותר, בכל יום ובכל שעה. אנחנו מבטיחים לתחקר את האירוע ולעשות כל שביכולתנו שתקלות כאלו לא יישנו ושתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בתשתית האינטרנט המהירה והאמינה ביותר בישראל".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו