אם היה לכם בעבר מכשיר LG G4, או אחד מדגמי NEXUS 5 ו-LG V10, ייתכן שקיבלתם בימים אלה הודעה המזמינה אתכם לקבל פיצוי כספי. מדובר בהסדר פשרה בתביעה ייצוגית נגד ענקית הטכנולוגיה שהוגשה ב-2016, זאת בעקבות בעית Bootloop (לופ אינסופי של הפעלה מחדש וכיבוי של המכשיר, ללא כל אפשרות לשלוט בו) שממנה סבלו הטלפונים.
כזכור, בחודש ינואר האחרון אושר הסדר הפשרה במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית (שאיחדה שתי בקשות שונות) נגד LG והיבואנית רונלייט, על ידי שני מבקשים שטענו כי כתוצאה מהבעיה יותר מ-100 אלף מכשירים התקלקלו – והלקוחות איבדו מידע חיוני בלי אפשרות לשחזר אותו.
הפיצוי הכספי האינדיבידואלי שנקבע עומד על 150 ש"ח עבור לקוחות שמכשירם יובא לישראל על ידי רונלייט דיגיטל, היבואנית הרשמית של LG, או 100 ש"ח עבור לקוחות שמכשירם יובא לארץ באמצעות ייבוא מקביל או שרכשו את מכשירם בחו"ל.
כדי לקבל את הפיציו הקימה החברה אתר ייעודי שבו תוכלו למלא פרטים אישיים. את התביעות לקבלת פיצוי כספי ניתן להגיש עד ה-25 במאי, כאשר לדברי היבואנית לאחר מכן תיבדק זכאות מגישי התביעות לקבלת הפיצוי, ובתום תקופת בדיקת התביעות, יועברו לזכאים כספי הפיצוי באמצעות העברות בנקאיות.
מ-LG נמסר בתגובה: "החברה מתנצלת בפני לקוחותיה על עוגמת הנפש שנגרמה להם. קיבלנו את פסק הדין שאישר את הסכם הפשרה ואנו דואגים לבצע את הוראותיו בהתאם להסכמות הצדדים. כחלק מההסכם פורסמה לפני שבוע הודעה מסודרת בערוצי התקשורת בנושא הדרכים להגשת התביעה וקבלת הפיצוי לזכאים. כמו כן, בימים אלו נשלחות הודעות SMS ללקוחות שחוו את התקלה ותיקנו את המכשיר במעבדות החברה".
יש לכם שאלות לכתב? מוזמנים לפנות אליו באמצעות חשבון האינסטגרם שלו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו