חברת גוגל לוקחת את המלחמה נגד מפיצי הספאם והפישינג צעד אחד קדימה כשתתחיל בימים הקרובים לאמת את זהות שולחי המיילים שיגיעו מחברות מוכרות על ידי צירוף הלוגו הרשמי של החברה לצד המייל.
גוגל תוכל להוציא לפועל את התהליך החשוב לאחר שהצטרפה לסטנדרט שנקרא Bimi או ביתר פירוט: Brand Indicators for Message Identification שהוקם בשביל לטפל בכמות הבלתי נתפסת של ספאם, פישינג ושאר מזיקים.
חברות שיעמדו בתקנים הרלוונטים (SPF - Sender Policy Framework, DKIM - Domain Keys Identified Mail), יקבלו את הלוגו שלהן באופן אוטומטי כאשר ישלחו מייל ללקוחות. המשתמש עצמו אינו צריך לבצע שום פעולה על מנת לקבל את השירות הזה והוא יחל באופן אוטומטי כאשר יגיע למדינה המסוימת.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו