162 מיליון דולר: עסקת הענק בענף הסייבר הישראלי

יוניקורן הסייבר הישראלי Cyera החליט לרכוש את חברת Trail Security, סטארט-אפ בתחום מניעת אובדן מידע • הרכישה מאפשרת ל-Cyera להרחיב את פלטפורמת ה-AI שלה, תוך שילוב יכולות ה-DLP המתקדמות של Trail Security

מייסדי Cyera. צילום: Menash Cohen

יוניקורן הסייבר הישראלי Cyera (סייארה), הפועל בתחום אבטחת מידע מבוססת בינה מלאכותית, הודיע היום (חמישי) על רכישת חברת Trail Security, סטארט-אפ בתחום מניעת אובדן מידע (DLP), בסכום של 162 מיליון דולר. העסקה תורכב מכסף מזומן ומניות. Cyera הוקמה לפני שלוש שנים על ידי יותם שגב ותמר בר-אילן, גייסה עד כה כ-460 מיליון דולר ומוערכת ביותר מ-1.4 מיליארד דולר.

הרכישה מאפשרת ל-Cyera להרחיב את פלטפורמת ה-AI שלה ויצירת הפתרון הראשון בתעשייה שמשלב בין DSPM ל-DLP – פתרון שלקוחות שתי החברות הציפו את הצורך בו. שוק ה-DLP מוערך כיום ב-3 מיליארד דולר וצפוי לצמוח ל-21 מיליארד דולר עד 2034. 

Trail Security הוקמה באמצע 2023 על-ידי זוהר ויטנברג המשמש כמנכ"ל, נדב זינגרמן המשמש כ-CTO ורועי מוטעי המשמש כ-VP R&D - שלושתם יוצאי תלפיות ו-8200. החברה גייסה כ-35 מיליון דולר מקרנות שונות, ביניהן סייברסטארטס, לייטספיד ו-CRV, ופעלה עד כה מתחת לרדאר. המוצר שפיתחה Trail Security אפשר לה להגיע בשלב מוקדם להסכמי מכירה ללקוחות משמעותיים.

מייסדי Trail, צילום: יחצ

Trail פיתחה פתרון DLP מתקדם המבוסס על יכולות Gen AI, המתאים לארגונים שמנהלים כמויות עצומות של מידע רגיש. הטכנולוגיה של החברה מוסיפה שכבת הגנה בזמן אמת שמאפשרת מעבר מהתראה לפעולה ומונעת דליפה של מידע. השילוב בין DSPM ל-DLP מאפשר לאכוף מדיניות אבטחה בזמן אמת ולהציע פתרון כולל, שמתאים לאתגרי אבטחת המידע שמתעצמים בארגונים המשלבים בינה מלאכותית ופועלים בסביבת הענן.

יותם שגב, מייסד-שותף ומנכ"ל Cyera: "אנחנו נחושים לשבור את החומות בין החלקים השונים של עולם אבטחת הדאטה כדי לעזור לארגונים להתמודד עם אתגרי אבטחת מידע שגוברים עם ההתעצמות של טכנולוגיית ה-AI והצמיחה המשמעותית של סביבות הענן". 

זוהר ויטנברג, מייסד-שותף ומנכ"ל Trail Security: "ההצטרפות ל-Cyera היא שלב מרגש עבורנו. טכנולוגיית ה-DLP של Trail תהווה חלק משמעותי מהגשמת החזון של Cyera, ותעזור להגן על מידע רגיש בצורה מדויקת יותר מאי פעם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר