הפרויקט החדש של אדם נוימן: מתחרה חדש ל-wework

המייסד השאפתן משיק מיזם חדש המבטיח לתקן את טעויות העבר • בניגוד למודל הקודם, הפרויקט מתמקד במרחבים שכבר בבעלות נוימן, תוך שאיפה ליצור קהילה ולהימנע מסיכוני חכירה • עם גיבוי של משקיעים בכירים, נוימן מקווה להצליח היכן שנכשל בעבר • "הגישה החדשה שלי מתמקדת בהאטה ובהקשבה קשובה יותר"

אדם נוימן (ארכיון). צילום: רויטרס

 

אדם נוימן חוזר לזירה: מייסד WeWork, אדם נוימן, מסרב לוותר על חלומו בתחום העבודה המשותפת ומשיק מיזם חדש בשם Workflow, המתכוון להתחרות ישירות בחברה שהקים בעבר. כל על פי דיווח ב"בלומברג".

WeWork של אדם נוימן, צילום: GettyImages

המהלך מגיע רק ארבעה חודשים לאחר שניסיונו לרכוש מחדש את WeWork נכשל. הפעם, נוימן מבטיח גישה שונה ומחושבת יותר.

בניגוד למודל העסקי של WeWork, שהתבסס על חכירות ארוכות טווח והשכרה קצרת טווח, Workflow מאמצת אסטרטגיה שונה. החברה החדשה תתמקד במרחבים בבניינים למגורים שכבר נמצאים בבעלות או בניהול של Flow, חברת הנדל"ן של נוימן. מהלך זה נועד להפחית את הסיכונים הכרוכים בהסדרי חכירה ארוכי טווח.

מבטיח יותר הקשבה וגישה זהירה יותר. אדם נוימן (ארכיון), צילום: אי.פי

נוימן טוען כי Workflow עונה על צורך בשוק, במיוחד לאור הביקוש הגובר למרחבי עבודה גמישים בעידן שלאחר מגפת הקורונה. "חוסר הקהילתיות והניתוק שאנשים חשים רלוונטיים אפילו יותר היום," אמר נוימן, והדגיש את הפוטנציאל של מרחבי עבודה משותפים כפתרון לבעיה.

Workflow היא חלק ממיזם רחב יותר בשם Flow, חברת נדל"ן למגורים שנוימן ייסד ב-2022. Flow כבר גייסה השקעות משמעותיות, כולל 350 מיליון דולרים מקרן ההון סיכון המובילה אנדרסן הורוביץ (Andreessen Horowitz).

נוימן מדגיש כי הפעם הוא ניגש לעסק בזהירות ובמשמעת רבות יותר, תוך הפקת לקחים מהניסיון ב-WeWork. "אני יודע מהן העדיפויות שלי בגלל מה שעברתי," אמר, "הגישה החדשה שלי מתמקדת בהאטה ובהקשבה קשובה יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר