הזוי: כך היטלר הפך לוויראלי וצבר אלפי מעריצים - "צריכים מנהיג כמוהו היום"

עמודי טיקטוק שונים ערכו סרטונים של הצורר הנאצי באמצעות בינה מלאכותית אשר בהם רואים את היטלר נואם, ובמקום מילותיו המקוריות, הוא מדבר על שלום וכך שהוא פועל על מנת להציל נשים וילדים • הסרטונים צברו מיליוני צפיות ותגובות ציניות כגון "היטלר היה איש טוב" ולאחר מכן הוסרו מהאפליקציה עקב דיווחים של הגולשים

היטלר בשנת 1932. צילום: GettyImages

טיקטוק ידועה בתור אפליקציה עם תוכן שנמצא לא הולם בעיני רבים במקרים שונים, אך במקרה הזה, גם עבור טיקטוק, הגבול נחצה כאשר פרץ טרנד שגרם לגולשים להעריץ את אדולף היטלר - גם אם זה בצחוק.

משתמשים שונים העלו סרטונים מנאומיו של הצורר הגרמני, רק שבמקום מילותיו המקוריות של היטלר, נעשה שימוש בבינה מלאכותית שבאמצעותה היטלר אומר שהוא ביצע את כל מעשיו בשואה רק מתוך הגנה עצמית וניסיון להציל חיים של נשים וילדים ולמעשה לא הייתה לו ברירה ומוציאה אותו כיבכול כבן אדם טוב.

הרודן אדולף היטלר, צילום: צילום: GettyImages

הסרטונים כמובן עלו בשפה האנגלית ובציניות מוחלטת. כיאה לקהל הציני בטיקטוק, הסרטונים גררו תגובות כמו "היטלר היה איש טוב", "צריכים מנהיג כמוהו בימים כאלה" ועוד רבים שהגיבו בצחוק (לפחות רובם) שהם מעריצים את היטלר ומצדיקים את פעילותו.

הסרטונים צברו מיליוני צפיות, לייקים, תגובות ושיתופים. אם הוכעסתם מהמקרה, תוכלו למצוא נחמה בכך שהסרטונים קיבלו אלפי דיווחים ובסופו של דבר הוסרו מטיקטוק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר