עסקת ענק בהייטק הישראלי: פלייטיקה רוכשת את סופר-פליי ב-700 מיליון דולר

החברה המובילה בתחום משחקיי המובייל רכשה את חברת המשחקים הישראלית • בין משחקיה הידועים:Dice Dreams ו-Domino Dreams • המייסדים גלעד אלמוג ואייל נצר: "נמשיך להצמיח משחקים מרתקים ובולטים בקטגוריה שלהם"

פלייטיקה. צילום: ללא

חברת פלייטיקה (Playtika Holding Corp), מובילה עולמית בתחום משחקי המובייל, הודיעה היום (רביעי) על הסכם לרכישת חברת SuperPlay הישראלית. העסקה, שצפויה להסתכם ב-700 מיליון דולר עם אפשרות לתמורה נוספת של עד 1.25 מיליארד דולר, מותנית בהשגת יעדים פיננסיים ספציפיים במשך שלוש שנים.

אלמוג ואייל נצר. "משיך להצמיח משחקים מרתקים", צילום: יח"צ

SuperPlay, שהוקמה ב-2019 על ידי גלעד אלמוג ואייל נצר, שניהם עובדי פלייטיקה לשעבר, ואלעד דרורי, התפרסמה בזכות שני משחקים מצליחים: Dice Dreams ו-Domino Dreams. באוגוסט האחרון, המשחקים הגיעו לשיא של 1.7 מיליון משתמשים פעילים ביום.

SuperPlay, צילום: יח"צ

רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה, מסר כי הרכישה "תעצים את הצמיחה עם כותרי משחק מצליחים ותפתח הזדמנויות חדשות". הוא הדגיש את ההתאמה המושלמת בין הכישרון וההצלחה המוכחת של SuperPlay לבין הצוות של פלייטיקה. מייסדי SuperPlay, גלעד אלמוג ואייל נצר, הביעו התרגשות מההזדמנות ואמרו כי "עם התמיכה והגיבוי של פלייטיקה, נמשיך להצמיח משחקים מרתקים ובולטים בקטגוריה שלהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר