שקיות מתחת לעיניים ולפת: האימוג'ים החדשים בקרוב פה - עד כמה הם שימושיים?

בקרוב תוכלו לבטא את עצמכם יותר טוב אם ראיתם שלולית סגולה, ניגנתם בנבל או חפרתם למישהו בשכל • שמונה אימוג'ים חדשים צפויים להצטרף אלינו - באילו מדובר?

האימוג'יז החדשים. צילום: אימוג'יפדיה

שמונה אימוג'ים חדשים צפויים להגיע לטלפונים החכמים שלנו ממש בקרוב, והם כבר פופולריים בקרב לא מעט משתמשים ברחבי העולם. חלק מהמשתמשים טוענים כי האימוג'י עם השקיות מתחת לעיניים גורם להם להרגיש ש"ממש רואים אותם", כך פורסם ב"דיילי מייל".

תקן "יוניקוד" הרשמי, אשר ממיר מלל לצורה של קוד ומתוחזק על ידי קונסורציום יוניקוד (הארגון האחראי על תקן התווים הבינלאומי יוניקוד) – הכריז במהלך השבוע האחרון על האייקונים החדשים. בין האימוג'ים החדשים ניתן יהיה למצוא: סמיילי עייף עם שקיות מתחת לעיניים, סימן של טביעת אצבע, ספלאש של צבע סגול, לפת, עץ נטול עלים, כלי הנגינה נבל, את חפירה והדגל הרשמי של סארק (אי קטן בתעלת למאנש).

"גרסת יוניקוד 16.0 שוחררה!" נכתב מטעם קונסורציום יוניקוד בפלטפורמת X (טוויטר לשעבר). "כעת המספר הכולל של התווים יעמוד על 154,998 אייקונים", נכתב.

זה מה שחשבנו כשראינו את האימוג'ים החדשים, צילום: ללא

גם ברשתות החברתיות המשתמשים חגגו את התוספת המרעננת לאימוג'ים הקיימים, כשאחד הגולשים ב-X כתב בנוגע לאימוג'י העייף: "זה ייצוג חשוב, תודה לצוות יוניקוד". גולש אחר הוסיף בקשר לאותו אימוג'י: "זאת התגובה המושלמת לכל אינטראקציה, לא משנה מה". לבסוף, גולש נוסף צייץ: "סוף סוף אימוג'י שמשקף את מצב הרוח הקבוע שלי".

גרסה 16.0 של תקן יוניקוד הרשמי הוסיפה למעשה 5,185 תווים ללקסיקון הכולל בטלפונים החכמים. הפעם האחרונה שבה נוספו אימוג'ים חדשים לאינדקס התווים הרחב, הייתה בספטמבר האחרון.

בנוסף, לפי אתר "cnet", מתברר כי כמה מהאימוג'ים הפופולריים ביותר הם דווקא הפשוטים ביותר: לב אדום, וי ירוק, אש, פרצוף בוכה ונצנוצים. אנחנו תמיד מעדיפים את האימוג'י של הסייף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר