טראמפ מול האריס: מי צבר פער משמעותי ברשתות החברתיות?

לאחר העימות הטלוויזיוני בין המועמדים לנשיאות ארה"ב, בדקנו את הנתונים של השניים ברשת ומצאנו פער מפתיע • ב-X (לשעבר טוויטר), לטראמפ יש לא פחות מ-90.4 מיליון עוקבים, כמה יש לקמלה?

דונלד טראמפ וקמלה האריס . צילום: AP

אמש (שלישי) התרחש העימות הטלוויזיוני בין קמלה האריס לדונלד טראמפ, בשעה שהמרוץ לנשיאות ארצות הברית בשיאו. לאחר העימות המותח, בדקנו את הנתונים של המועמדים ברשתות החברתיות המובילות ומצאנו פער משמעותי בין כמות העוקבים של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לבין סגנית הנשיא הנוכחית קמלה האריס.

באינסטגרם, טראמפ מוביל עם 26.4 מיליון עוקבים, בעוד להאריס יש 18.1 מיליון עוקבים בחשבונה האישי. בנוסף, האריס מחזיקה בחשבון נוסף תחת השם VP" (Vice President)" עם 16.9 מיליון עוקבים נוספים.

האריס וטראמפ בפתח העימות, צילום: אי.אפ.פי

הפער גדל משמעותית בפייסבוק, שם לטראמפ 34 מיליון עוקבים, לעומת 5.4 מיליון בלבד להאריס. גם בטיקטוק, הפלטפורמה הפופולרית בקרב צעירים, טראמפ מוביל עם 10.9 מיליון עוקבים, בעוד להאריס 5.1 מיליון.

ב-X (לשעבר טוויטר), הפער מתרחב עוד יותר: לטראמפ 90.4 מיליון עוקבים, פי ארבעה מהאריס שלה 21 מיליון עוקבים.

לדונלד טראמפ יש השפעה חזקה יותר ברשתות, צילום: איי.פי

לבסוף, ביוטיוב טראמפ ממשיך להוביל עם 3.24 מיליון מנויים, לעומת 472 אלף בלבד של האריס.

נתונים אלו משקפים את ההשפעה המתמשכת של טראמפ במרחב הדיגיטלי, למרות שאינו מכהן בתפקיד רשמי כרגע. מנגד, האריס, על אף תפקידה הבכיר כסגנית נשיא, מתקשה לסגור את הפער ברשתות החברתיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר