התפקיד החדש של איל וולדמן

חברת קייטו נטוורקס מרחיבה את מועצת המנהלים ומצרפת לשורותיה שניים ממובילי התעשייה: איל וולדמן וגילי יוהן • "לשניהם ניסיון מוכח בהובלת חברות טכנולוגיה בשלבים שונים של צמיחה עסקית"

איל וולדמן . צילום: יוסי זליגר

חברת ההייטק קייטו נטוורקס מרחיבה את מועצת המנהלים ומצרפת לשורותיה שניים ממובילי התעשייה: איל וולדמן, יו"ר וולדו הולדינגס ומנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות לשעבר, וגילי יוהן, שותפה ב-ION Crossover Partners וסמנכ״לית הכספים של ורוניס לשעבר.

"אנו מקדמים בברכה את אייל וגילי למועצת המנהלים של קייטו. לשניהם ניסיון מוכח בהובלת חברות טכנולוגיה בשלבים שונים של צמיחה עסקית", אמר שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל קייטו נטוורקס. "הניסיון וההכוונה שלהם יהיו בעלי ערך רב לקייטו, במיוחד כאשר החברה נכנסת לשלב הבא בצמיחה שלה".

שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל קייטו נטוורקס, צילום: Eclipse Media and Leonid Yakobov

וולדמן, המשמש כיום כיו"ר וולדו הולדינגס, זכה השנה בפרס ישראל ליזמות וחדשנות טכנולוגית - העיטור האזרחי היוקרתי ביותר במדינה. וולדמן מביא איתו ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתפקידים בכירים, בין היתר בתחומי ניהול המוצר, ההנדסה וההשקעות. בשנת 1999 ייסד את חברת הרכיבים האלקטרוניים מלאנוקס טכנולוגיות, והוביל את החברה כמנכ"ל, נשיא ויו"ר במשך יותר מ-20 שנה.

וולדמן ניהל בהצלחה את הנפקת החברה בשנת 2007 והשלים את מכירתה ל-NVIDIA תמורת 7 מיליארד דולר בשנת 2020. בשנת 1993, בטרם ייסד את מלאנוקס, וולדמן ייסד את "גליליאו טכנולוגיות" שפיתחה שבבים למערכות תקשורת. החברה השלימה הנפקה בשנת 1997 ונרכשה על ידי מארוול בשנת 2000 תמורת 2.7 מיליארד דולר.

איל וולדמן, צילום: יחצ

אייל וולדמן מסר: "אני מאמין שקייטו, כיוצרת הקטגוריה של SASE נמצאת בעמדה ייחודית להגדיר מחדש את שוק אבטחת ה-IT. באמצעות פלטפורמת Cato SASE Cloud, החברה מסייעת ללקוחות ברחבי העולם בהשגת גמישות עסקית ופשטות תפעולית. אני מצפה להביא לקייטו את הניסיון שלי בהובלת חברות טכנולוגיה בצמיחה גבוהה ולסייע לחברה להשיג את יעדיה העסקיים".

גילי יוהן משמשת כיום כשותפה ב-ION Crossover Partners וחברת דירקטוריון בפייבר, במאנדיי ובורוניס מערכות. היא מביאה לקייטו ניסיון של יותר מ-25 שנים בניהול פיננסי ובמנהל תאגידי. בין השנים 2005 עד 2017 שימשה כסמנכ״לית הכספים (CFO) בחברת אבטחת המידע ורוניס, שם הובילה בהצלחה את החברה להנפקה בשנת 2014. בין 2006 עד 2010 שימשה סמנכ״לית הכספים ב-SolarEdge, ולפני כן הייתה שותפה ב-Nextage, מנהלת כספים ב-M-Systems, ורואת חשבון מבקרת ב-KPMG.

גילי יוהן, צילום: יחצ

גילי יוהן מסרה: "לקייטו יש הזדמנויות רבות להאיץ את הצמיחה העסקית שלה, כחברה שהצליחה ליצור קטגוריה חדשה בתעשייה עם טכנולוגיית ה-SASE. אני מצפה לסייע לקייטו להמשיך ולקדם את החזון האסטרטגי שלה, וחשה כבוד להצטרף לחברה כחברת דירקטוריון בתקופה כה מרגשת עבורה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר