CrowdStrike: ענקית אבטחת הסייבר שמאחורי התקלה העולמית

חברת הסייבר האמריקנית, המגנה על מיליוני מחשבים בישראל ובעולם, גרמה להשבתה נרחבת בעקבות עדכון תוכנה כושל • הפלטפורמה המתקדמת שלה, Falcon, משלבת בינה מלאכותית ולמידת מכונה לזיהוי איומים בזמן אמת • התקלה מדגישה את הסיכונים הכרוכים בתלות הגוברת במערכות אבטחה מרכזיות

crowdstrike. צילום: ללא

חברת CrowdStrike שביצעה עדכון תוכנה שהפיל מערכות מחשבות בישראל ובעולם, היא חברה עולמית שמתמחה באבטחת סייבר, בהגנה על ארגונים מפני איומים מתקדמים ופריצות לרשתות. החברה, המוערכת בשווי של 80 מיליארד דולר, נוסדה בשנת 2011, פיתחה פלטפורמה המבוססת על ענן ומשלבת בינה מלאכותית ולמידת מכונה לזיהוי ומניעת איומים בזמן אמת.

תקלת מחשב עולמית, צילום: ללא קרדיט

הטכנולוגיה המרכזית של CrowdStrike היא Falcon, פלטפורמת אבטחה מקיפה המספקת הגנה על נקודות קצה, זיהוי ותגובה לאיומים, ניהול איומים, ושירותי מודיעין סייבר. Falcon מותקן על מכשירי הקצה של הלקוחות ואוסף נתונים בזמן אמת, מנתח אותם בענן, ומזהה התנהגויות חשודות או זדוניות.

CrowdStrike משתמשת בטכנולוגיית "Threat Graph", מנוע אנליטי רב-עוצמה המעבד מיליארדי אירועים ביום. הוא מאפשר לחברה לזהות איומים חדשים במהירות ולספק הגנה מיידית ללקוחותיה ברחבי העולם.

הודעת שגיאה בעקבות תקלת התוכנה, צילום: צילום מסך

חברות קטנות ועד לארגונים גדולים ומוסדות ממשלתיים בישראל ובעולם משתמשים בשירותים של CrowdStrike המספקים הגנה מקיפה, יחד עם הגמישות של הפתרון המבוסס ענן, והם שהפכו אותה לאחת החברות המובילות בתעשיית אבטחת הסייבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר