נמאס לכם לשמור מספרים מיותרים בוואטסאפ? הטריק שיחסוך לכם זמן ועצבים

אפליקציית המסרים הפופולרית רחוקה מלהיות מושלמת, אבל היא עדיין המועדפת על רובנו • אז אם גם לכם נמאס לשמור את מספר הטלפון של השליח רק בשביל לשלוח לו כתובת - השיטה הזאת בשבילכם

וואטסאפ (אילוסטרציה). צילום: אי.אף.פי

למרות שבמטא מנסים כל פעם לעדכן ולרענן אותה, אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ עדיין לא מושלמת ומציבה לא פעם מכשולים מיותרים בפני משתמשיה. אחד מאותם מכשולים הוא הצורך להוסיף מספר טלפון לרשימת אנשי הקשר לפני פתיחת שיחה.

המצב מתסכל במיוחד כאשר נדרשת תקשורת מהירה או חד-פעמית – הרי אין שום סיבה בעולם שנצטרך להוסיף לאנשי הקשר שלנו את שליח ה-UPS שביקש שנשלח לו כתובת מדויקת למסירת חבילה, נכון?. ובכן, מצאנו את הטריק שיפתור אותנו, ואתכם, מהסרבול הזה.

צעירים עם סמארטפונים. (אילוסטרציה), צילום: GettyImages

השיטה, צעד אחר צעד:

  • פתחו את הצ'אט האישי שלכם בוואטסאפ (שיחה עם מספר הטלפון של עצמכם).

  • שלחו לעצמכם הודעה עם מספר הטלפון שאיתו תרצו ליצור קשר.
    צעד ראשון - שלחו לעצמכם את המספר יתו תרצו לשוחח, צילום: צילום מסך
  • לחצו על המספר שנשלח - האפליקציה תזהה אם הוא רשום בוואטסאפ.

  • אם המספר רשום בוואטסאפ, יופיעו לכם מספר אפשרויות, אחת מהן היא "צ'אט עם...". לחצו עליה לפתיחת שיחה חדשה והנה, פתחתם שיחה עם מספר מבלי הצורך לשמור אותו באנשי הקשר.השיטה הזו עובדת הן באפליקציית הסלולר והן בגרסת הדפדפן של וואטסאפ.
    צעד שני - לחצו על המספר ולאחר מכן בחרו באפשרות של "צ'אט עם", צילום: צילום מסך

ואם גם הדרך הזו מסורבלת עבורכם, אז חשוב שתדעו כי קיימות מספר אפליקציות צד שלישי המאפשרות פתרון דומה של פתיחת שיחה עם מספר לא שמור בוואטסאפ, גם לאייפון וגם למכשירי האנדרואיד השונים.

יחד עם זאת, נציין כי אנחנו מעדיפים את הפתרון הנוכחי, שהוא לדעתנו המהיר והיעיל ביותר מעצם העובדה שאין צורך לצאת מהאפליקציה, או למסור את המידע שלנו לעוד אפליקציה שהיא בגדול מיותרת.

חשוב לציין כי בעוד שפתרון זה מועיל, הוא לא פתרון רשמי של וואטסאפ לבעיה אלא יותר "טריק" שמנצל תכונות קיימות במערכת. אנחנו מקווים שבעתיד מטא תטמיע בוואטסאפ פתרון רשמי לבעיה הזו, מה שיהפוך את חווית המשתמש לחלקה ונוחה עוד יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר