רכישת ענק בהייטק הישראלי. לוגו JFrog

רכישת ענק בהייטק הישראלי: JFrog רוכשת את הסטארטאפ Qwak בכרבע מיליארד דולר

החברות הודיעו על העסקה בסכום החריג יחסית – 230 מיליון דולר • באוקטובר האחרון ג'ייפרוג הודיעה כי תשקיע מיליון וחצי דולר בשיקום יישובים בעוטף עזה

[object Object]

על רקע ימים לא פשוטים להייטק הישראלי: חברת ה-DevOps הישראלית JFrog והסטארטאפ הישראלי Qwak הודיעו היום (שלישי) על עסקת ענק, כש JFrog רוכשת את האחרונה בלא פחות מכרבע מיליארד דולר. Qwak פיתחה פלטפורמה שיכולה להפוך תהליך של חודשים לכמה שעות בלבד בפיתוח מודלי ML. 

המוצר של קוואק צפוי להיטמע במוצרים של ג'ייפרוג. עובדי חברת קוואק בישראל ובארה"ב צפויים להיקלט ולהשתלב במחלקת המוצר והפיתוח כצוות מומחה הממוקד בתהליכי MLOps.

שלומי בן חיים - מייסד ומנכל ג'ייפרוג, צילום: באדיבות החברה

"אנחנו נרגשים להצטרף למשפחת ג'ייפרוג ולסייע יחד ללקוחות לייעל ולהאיץ יוזמות בעולמות הבינה המלאכותית", אמר אלון לב, מייסד משותף ומנכ"ל Qwak. "החזון שלנו מתחילת הדרך היה לשנות את האופן שבו צוותי פיתוח תוכנה וחוקרי נתונים עובדים יחד כדי להביא תוצרי בינה מלאכותית כבר משלב הפיתוח. איחוד היכולות שלנו עם הפלטפורמה של ג'ייפרוג לניהול שרשרת אספקת התוכנה ואבטחתה, יוצרים חווית משתמש שתסלול את הדרך לצוותי הפיתוח לייצר תהליכים יעילים ובטוחים יותר, תוך הפשטה וניהול אוטומטי".

כזכור, באוקטובר האחרון, לאחר מתקפת 7 באוקטובר, ג'ייפרוג הודיעה כי תשקיע מיליון וחצי דולר בשיקום יישובים בעוטף עזה שהוחרבו במתקפה הרצחנית של ארגון הטרור חמאס. החברה טענה שהכסף יעבור באופן ישיר לנציגות היישוב שייבחר, ללא עיכובים בירוקרטיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו