עוד יום, עוד הדלפה: תמונה חדשה חושפת עוד פרט על המוצר המסקרן ביותר של סמסונג

ככל שאנחנו הולכים ומתקרבים לאירוע ה-Unpacked של ענקית הטק, הולכים ומתרבים הדיווחים וההדלפות אודות המוצרים שעתידים להיחשף באירוע • אז האם הכוכב החדש של סמסונג הולך להיות בעייתי?

סמסונג. כל העיניים על הטבעת החכמה של החברה. צילום: אי.פי

ככל שאנחנו הולכים ומתקרבים לאירוע ה-Unpacked המצופה של ענקית הטק הדרום קוריאנית, הולכים ומתרבים הדיווחים וההדלפות אודות המוצרים שעתידים להיחשף באירוע.

ובגלל שכל העיניים נמצאות על הטבעת החכמה הראשונה של החברה (ויסלחו לי הדגמים החדשים של הסמארטפונים המתקפלים) – הרשת קיבלה עוד הצצה למה שמצפה לנו.

סמסונג הציגה עידן חדש של בינה מלאכותית והציגה גם את הטבעת שלה. ארכיון// צילום: רויטרס



ההדלפה האחרונה שפורסמה בימים האחרונים ברשת על ידי המדליף המוכר Ice Universe חושפת לכאורה את המארז (הקייס) של הטבעת, שבדומה למארז של אוזניות, יהיה "בסיס האם" בו המכשיר הטכנולוגי-בריאותי החדש של החברה יאוחסן וייטען.

לפי התמונה, שפורסמה במקור באתר המדיה החברתית הסינית Weibo, הקייס של הטבעת נראה כמו קופסה של טבעות רגילות שאתם יכולים למצוא בחנויות תכשיטים (כמו קופסה קלאסית של טבעת אירוסין).

התמונה שהודלפה ומציגה את המארז לכאורה של הטבעת החכמה של סמסונג, צילום: מתוך Weibo

יש כאלו שאפילו הלכו רחוק יותר וטענו שהמארז נראה כמעט זהה למארז של אוזניות ה- Galaxy Buds 2 Pro, רק שבמקום השקעים המיועדים לאוזניות, יש בפנים אזור ספציפי שהטבעת מתלבשת עליו. כמקובל בימינו, המארז ככל הנראה יתחבר לכבל טעינה מסוג USB C בחלק האחורי שלו.

מהלך חכם, או ניסיון לפתור בעיה?

לעומת טבעות חכמות אחרות בשוק (כמו בחלק מהדגמים של חברת Oura) היושבות על מטען חשוף, נראה כי בסמסונג בחרו ללכת על מארז סגור, בטוח וקומפקטי, שמשתמשים יכולים לקחת איתם לכל מקום בכיס, בדומה לאוזניות.

הטבעת החכמה שהציגה סמסונג. חיי הסוללה יהיו בעיתיים?, צילום: Android Authority

עם זאת, מארז סגור שנועד לנסיעות עלול להצביע על כך שהטבעת תזדקק להטענה תכופה יותר – מה שבוודאות יהיה חיסרון וימצב את סמסונג במקום בעייתי לעומת מתחרות כמו Oura, שהטבעות שלה מציעות חיי סוללה של לא פחות משבוע בין הטענה להטענה.

בכל הנוגע למועד יציאתה של הטבעת החכמה של סמסונג לשוק, ככל הידוע נכון לעכשיו (כזכור הייתה זו סמסונג עצמה שחשפה את הפרטים), החברה כבר השלימה את העיצוב של ה-Galaxy Ring וצפויה להתחיל בייצור המוני עד אמצע חודש יוני 2024, כאשר השוק האמריקני יהיה הראשון שיקבל את הטבעת בחודש אוגוסט הקרוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר