לפני כמה שבועות פתח ההזנק הישראלי wibbitz את שעריו למותגים גדולים, ואחד משיתופי הפעולה הראשונים שלו הוא עם אתר התיירות הענק טריפ אדוויזר (TripAdvisor), שהדירוגים שלו לאתרים ולמלונות הפכו להיות אמת מידה של תעשיית התיירות העולמית בכללותה.
טירפ אדוויזר תיישם את הטכנולוגיה הישראלית של וויביטס על כתבות טקסט קיימות, כדי להמירן לסרטוני ווידאו, השומרים על תוכן ורוח דומים. הטכנולוגיה של וויביטס סורקת את הטקסטים, מנתחת אותם, ולאחר העיבוד, מפיקה סרטון ווידאו באיכות מקצועית, המוכן לפרסום. כל התהליך אורך בערך 40 שניות...
"שיתוף הפעולה עם טריפ אדוויזר הוא חלק מהרחבת פעילותנו מתחום העיתונות בו עשינו את צעדינו הראשונים", אומר יותם כהן, ממייסדי החברה. "התאמנו את המערכת לשימוש של יצרני תוכן קטנים יותר כמו בלוגרים, או מותגים וקבוצות ספורט, הרוצים לייצר וידאו להפצה באינטרנט מבלי להיגרר לעלויות הפקה גבוהות וזמני אספקה ארוכים. בנוסף גם משרדי יחסי ציבור בארה"ב החלו להשתמש בטכנולוגיה שלנו לייצור וידאו ללקוחותיהם, כדי להתאים את פעילותם לעידן הנוכחי שהתקשורת מתבססת על וידאו לצד טקסט ותמונות המסורתיים."
כהן הוא בין האנשים שיופיעו בכנס Tau Innovation, כנס החדשנות של אוניברסיטת תל אביב וישראל היום, שיעמוד בסימן של שבעים שנה ליזמות ולחדשנות הישראלית, ויתקיים בין ה-16 ל-18 ביולי. לפרטים נוספים על הכנס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו