קבוצת המילטון משיקה את סדרת הטלוויזיות החכמות של שיאומי (סדרת Mi LED TV 4), במחירים נוחים מאוד לצרכן של החל מ-899 שקלים. קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, הכריזה על כניסתה לשוק הטלוויזיות בישראל באמצעות ייבוא ושיווק של טלוויזיות חכמות מבית המותג הפופולרי שיאומי.
תחילה תשווק בישראל סדרת הטלוויזיות החכמות Mi LED TV 4, עם מסכי טלוויזיה בשלושה גדלים ('55, '43 ו-'32), כאשר בעתיד צפויה קבוצת המילטון להשיק בישראל דגמים נוספים. המאפיין החשוב ביותר בסדרת Mi LED TV 4 היא מערכת ההפעלה Android TV, שמאפשרת למשתמש שליטה מלאה על עולם התוכן והתקנת אפליקציות לבחירתו מחנות האפליקציות של Google Play, המובנית בטלוויזיות, ולא פחות חשוב, תמיכה מלאה בעברית ובמגוון שפות נוספות.
טלוויזיות שיאומי מסדרת Mi LED TV 4, בגדלי '55 ו-'43, יגיעו עם מסגרת מתכתית ועיצוב פרמיום, מסך LED ברזולוציית 3840x2160 HDR K4 UHD- מערכת הפעלה Android 9.0 ומעבד 4 ליבות MTK6886. הטלוויזיות תומכות ב-Google Assistant®, המאפשר שליטה קולית, הפעלת מוצרים חכמים, חיפוש קולי ועוד, באמצעות השלט החכם. יחד עם זאת, ניתן למצוא במסך הבית אפליקציות מובנות של YouTube, Netflix וAmazon Prime -. איכות השמע היא Dolby ,DTS-HD. בנוסף לחומרה, כל הדגמים מגיעים עם שלט Bluetooth קולי ומקשים ייעודיים לאפליקציות מובילות.
שיאומי, המציעה לצד הסמארטפונים התחרותיים שלה גם מגוון רחב של גאדג'טים ומוצרים חכמים לבית, שואפת להציע לצרכן חוויית טלוויזיה חכמה באמת, באיכות מצטיינת ומחיר תחרותי. קבוצת המילטון יוצאת עם מחירי השקה מיוחדים לסדרת הטלוויזיות Mi LED TV 4 החל מ-899 שקלים למסך בגודל '32, 1,499 שקלים למסך בגודל '43 ו-1,799 שקלים למסך בגודל '55.
סדרת הטלוויזיות החדשות של שיאומי תשווק באתר הרשמי של שיאומי בישראל, בחנויות הדגל Mi Store בדיזנגוף סנטר, בקניון עופר הקריון, בקניוני מול הים, באייס-מול אילת ואצל המשווקים המורשים.
אבי קורנפלד, מנהל המותג של שיאומי בישראל מסר: "אנחנו שמחים ומתרגשים מאוד להיכנס לתחום הטלוויזיות בישראל. אין לי ספק שכפי ששיאומי הסתערה על שוק הסמארטפונים וביצעה בו מהפכה צרכנית של ממש, היא תחולל מהפכה גם בשוק הטלוויזיות בישראל. שיאומי מציעה טלוויזיות חכמות עם חומרה מצוינת ותמורה מעולה למחיר ואני בטוח שהצרכן הישראלי, הידוע כמי שמאמץ במהירות מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים, יבין במהרה שיש כאן בשורה צרכנית של ממש".