נתונים היסטוריים: אינטר ויובנטוס סיפקו דרבי ד'איטליה מהמשוגעים אי פעם

צמד של קנאן יילדיז המחליף בסיום קבע 4:4 מדהים בסן סירו, אחרי שהנראזורי כבר היו ביתרון כפול עד הדקה ה-71 • המספרים מהמשחק הענק בפנים

משחק משוגע בין אינטר ליובנטוס נגמר ב-4:4 מדהים. צילום: AFP

בלתי נשכח. אינטר ויובנטוס נפרדו הערב (ראשון) ב-4:4 משוגע בסן סירו, בדרבי ד'איטליה מהמובחרים שהיו אי פעם. דרמה, מהפכים, נתונים מטורפים - הכל היה שם.

פיוטר זיילינסקי העלה את אינטר ליתרון (15) אך יובנטוס הפכה משערים של דושאן ולאחוביץ' (20) וטימות'י וויאה (26). הנריק מחיטריאן (35) השווה, זיילינסקי (37) השלים צמד והפך חזרה ודנזל דומפרייס קבע 2:4 לנראזורי. 

נגמר? ממש לא. בדקה ה-62 עלה קנאן יילדיז מהספסל במהלך שהתברר כבינגו עבור טיאגו מוטה. הכוכב בן ה-19 צימק (71) ומצא את הרשת בפעם השנייה (82) כדי להשוות פעם נוספת והפעם לקבוע גם את תוצאת המשחק ההיסטורי.

מדובר בפעם הראשונה אי פעם בה נכבשים חמישה שערים במחצית הראשונה במשחק בין שתי הקבוצות. בנוסף, בגיל 19 ו-176 ימים יילדיז הפך לכובש הצמד הצעיר ביותר בהיסטוריית המפגשים בין אינטר ליובנטוס. בפעם השלישית נכבשו שמונה שערים לפחות בהתמודדות הזו. לפנתאון.

אם זה לא מספיק, מדובר גם בדרבי הפורה ביותר מאז 1975, אז יובנטוס ניצחה 2:6 בגביע האיטלקי. יש לציין כי בששת המפגשים האחרונים ביניהן לא נכבשו יותר משני שערים למשחק. אין ספק שהפעם הם פיצו על כולם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קנאן יילדיז. הילד ענק, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר