"ריאל מדריד, כמו קיליאן אמבפה, נתקעה בנבדל": הבלאנקוס בהלם אחרי ההשפלה מול ברצלונה

במארקה ביקרו: "ריאל ואנצ'לוטי נפלו למלכודת של האנזי פליק" • ב"אס" לא ריחמו: "אמבפה התרסק מול הגנת בארסה" • ובאלופת ספרד כבר מעלים את השאלה: "לאיפה נעלם הרעב של הכוכבים שלנו?"

קיליאן אמבפה. סופג את רוב האש. צילום: רויטרס

ריאל מדריד תזדקק לזמן רב כדי להתאושש מההשפלה שחוותה אתמול (שבת) בקלאסיקו. תבוסת ה-4:0 הביתית לברצלונה תהדהד בלי הפסקה בראשם של השחקנים ושל המאמן קרלו אנצ'לוטי, שלא הסתיר לרגע את התסכול הרב שלו, לא רק מהתוצאה הסופית, אלא גם מהדרך בה הקבוצה שלו תפקדה ולבסוף הרימה ידיים והתמוטטה במחצית השנייה.

"לאיפה נעלם הרעב של הכוכבים שלנו?", שאלו בבלאנקוס, בניסיון להבין את הכניעה ללא תנאי, ובידיעה שהמכה שחטפו עלולה להשפיע על המשך העונה. בקבוצה, וכמובן בתקשורת הספרדית, דיברו בעיקר על בית הספר לכדורגל שמאמן ברצלונה עשה לאנצ'לוטי המנוסה. "הוא נפל ביחד ריאל ישר לתוך המלכודת של האנזי פליק", נכתב ב"מארקה", והוסיפו: "הוא לא ידע איך להגיב לתוכנית המשחק של היריבה ולשינויים במחצית השנייה".

אש רבתית כוונה לעברו של קיליאן אמבפה, שכבש פעמיים מעמדת נבדל, בה נתפס קרוב לעשר פעמים במהלך הקלאסיקו, בעוד בפעמים הבודדות בהן חמק מהנבדל, פספס הזדמנויות גדולות מול שוער בארסה איקר פניה. "אמבפה התרסק מול ההגנה של ברצלונה. ריאל מדריד, כמוהו, נתקעה בנבדל כל המשחק". 

קרלו אנצ'לוטי. לא ידע איך להגיב לתוכנית של פליק, צילום: אי.אף.פי

 

עוד נכתב על אמבפה ב"מארקה": "הוא ירצה לשכוח כמה שיותר מהר את הקלאסיקו הראשון שלו. הוא החמיץ יותר מדי הזדמנויות וזה בלט על רקע היעילות של רוברט לבנדובסקי בצד השני. ככל שהתקדם המשחק, התסכול של אמבפה בלט ושיחק לו בראש. מיד לאחר ההחטאה הראשונה אנצ'לוטי קרא לו לשיחה, אבל זה כבר היה מאוחר מדי".

ב"אס" נכתב: "היכולת של אמבפה בקלאסיקו צריכה להדאיג את ריאל מדריד. איך הוא יתפקד במשחקים גדולים אחרים? מהמשחק הזה הוא יצא בלי רוח במפרשים". ב"ל'קיפ" הצרפתי התנוססה הכותרת: "קיליאן אמבפה המאכזב מסמל את כל הבעיות של ריאל מדריד".

גם ב"מונדו דפורטיבו" ביקרו את אמבפה, אבל לא שכחו שניים מכוכביה האחרים של ריאל. "ויניסיוס ג'וניור עוד הראה ניצוצות, אבל שוב, כשהדברים לא עבדו, הוא התעסק עם הקהל ועוד דברים שאינם קשורים למשחק". ולסיום גם ג'וד בלינגהאם חטף: "הוא נעלם מהר מאוד ולא הצליח לעשות גם את הפעולות הפשוטות ביותר".

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר