"השמידה את ריאל מדריד": ספרד מהללת את ברצלונה אחרי תצוגת הענק בקלאסיקו

"אנחנו הכי טובים בעולם", הכריזו הקטלונים במהלך חגיגות ה-0:4 המהמם על הבלאנקוס, וכולם הצטרפו למחמאות • "בארסה השאירה את הבלאנקוס מחוץ למשחק", נכתב ב"מארקה", שם קבעו: "השיטה של האנזי פליק מזכירה את זו של אריגו סאקי במילאן הגדולה"

שחקני ברצלונה מרגישים שהשמיים הם הגבול. צילום: רויטרס

ספרד חוגגת את הקלאסיקו, בו ברצלונה הפגינה, במיוחד במחצית השנייה, עליונות ברורה על ריאל מדריד ורמסה אותה בסנטיאגו ברנבאו 0:4. שריקת הסיום היתה גם האות לחגיגות של הקטלונים שפתחו פער של שש נקודות בצמרת, כבר אחרי 11 מחזורים. "אנחנו מאמינים שאנחנו הכי טובים בעולם", סיכם לאמין ימאל, שבגיל 17 הפך לכובש הצעיר בתולדות הקלאסיקו.

ברצלונה באופוריה מוחלטת, אבל כנראה בצדק. "לנצח את ריאל מדריד בבית שלה מוכיח שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בעולם", המשיך ימאל ועקץ: "הרגע העצום במשחק היה הרגע בו הברנבאו השתתק ואפשר היה לשמוע רק את האוהדים של ברצלונה".

ב"מארקה" היללו בעיקר את האנזי פליק, מאמנה הגרמני של מוליכת הלה ליגה: "השיטה שלו מזכירה את זו של אריגו סאקי במילאן הגדולה, ברצלונה השמידה את ריאל מדריד והשאירה אותה מחוץ למשחק". ב"אס" הוסיפו: "פליק יעדיף למות מאשר לשנות את השיטה שלו, אחרי שעצרה את השחקנים הכי מוכשרים של ריאל מדריד, מקיליאן אמבפה ועד ג'וד בלינגהאם".

פליק עם אנצ'לוטי. הגרמני עשה בית ספר לאיטלקי המנוסה, צילום: Getty Images

 

רוברט לבנדובסקי, שפרץ את הסכר עם צמד מהיר בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה, הצטרף גם הוא לשירי ההלל לפליק: "האנזי עושה עבודה מעולה עם כולנו. כל שחקן יודע את מקומו ומרגיש בנוח איתו. הוא גרם לכך שתהיה בינינו, השחקנים, הבנה עיוורת על המגרש".

"ויניסיוס ג'וניור? ראפיניה הוא הברזילאי הכי טוב היום", נכתב ב"לה ואגווארדיה", שם המשיכו לשפוך מחמאות על השחקן המרכזי של ברצלונה, שאתמול שוב בישל וכבש, "הוא נצץ והוביל את ברצלונה לתצוגה מעולם אחר. הוא עושה את זה מתחילת העונה".

ב"מונדו דפורטיבו" הביטו קדימה וטענו: "כמו ה-0:5 המפורסם של בארסה בברנבאו ב-2010, כך ה-0:4 של הפעם. זה יסמל את השינוי וישפיע על שתי הקבוצות לאורך שנים ארוכות קדימה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

פליק, שהתנצל בסיום המשחק בפניו של קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד, על החגיגה המוגזמת של השער הרביעי, סיכם: "עשינו שינויים במחצית השנייה, כשהתמקדנו בהפעלת לחץ על שחקני ריאל, גם כשהכדור לא היה אצלנו. לבסוף השתלטנו על המשחק וגם טיפלנו בכדור בצורה טובה יותר. מותר לנו לחגוג, אבל גם צריך להתמקד במשחק הבא".. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר