השנאה לישראל הגיעה גם לאוסטרליה? יונתן כהן ספג שריקות בוז בדרבי של מלבורן

שחקן הכנף שעזב הקיץ את מכבי ת"א, חווה אכזבה כאשר הוא וחבריו הפסידו בדרבי 3:1 למלבורן ויקטורי ואם לא די בכך, בכל פעם שנגע בכדור זכה לשריקות בוז • מאמנו ניסה להגן עליו, מאמן היריבה בחר להתעלם

כהן במדי מלבורן . צילום: Getty Images

בשבוע שעבר החל יונתן כהן החל את דרכו בליגה האוסטרלית וסידר את שער הניצחון של מלבורן סיטי מול ניוקאסל ג'טס. היום (שבת) לצערו הרב הוא חבריו נכנעו 3:1 בדרבי למלבורן ויקטורי, אבל סיפור המשחק היה שריקות הבוז שקיבל הישראלי מהקהל היריב, שריקות שהתייחס אליהן אפילו שדר המשחק.

בסיום מאמנו וחלוץ העבר האוסטרלי אורליו וידמאר התייחס לשריקות ואמר: "אני רוצה להתרכז אך ורק בכדורגל, אבל אני יכול לומר שיונתן בחור נהדר, יש לו משפחה נפלאה והם מאוד אוהבים את החיים במלבורן, יונתן אוהב את המועדון והקהל יכול להיות מאוד מרוצה ממנו. הוא לא יכול לשלוט בשריקות הבוז, אלא רק בכדורגל. הוא סופר מקצוען, שקט מאוד, צנוע ופשוט עושה את הדברים. אנחנו מאוד נלהבים מזה שהוא איתנו".

ברשתות כמובן גם התייחסו לשריקות האלו. אוהד אוסטרלי שמחזיק בעמוד טוויטר עם 130,000 עוקבים כתב: "שחקן נבחרת ישראל בכדורגל, יונתן כהן, חתם לאחרונה על חוזה במלבורן סיטי באוסטרליה. הערב אוהדי מלבורן ויקטורי שרקו לו בוז בכל פעם שהוא נגע בכדור בלי סיבה מלבד העובדה שהוא יהודי. אני כל כך מתבייש באנטישמיות הגואה באוסטרליה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אגב, מאמן הקבוצה מנצחת פטריק קינסורבו התבקש גם הוא להתייחס למקרה ואמר: "אני לא שמעתי דבר, דאגתי וחששתי מהמשחק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר