דניאל פרץ. צילום: רויטרס

דניאל פרץ נכנס לענייניים בבאיירן מינכן: "מכינים אותו לכושר משחק"

השוער הישראלי שיחק לראשונה בקבוצת המילואים ושמר על שער נקי • בשורה לקראת הבאות בקבוצה הבוגרת: "מכינים אותו למקרה חירום עם מנואל נוייר או למשחקי הגביע הקרובים" • צפו בהצלה שלו

[object Object]

דניאל פרץ מיעט לקבל הזדמנויות מאז הגיע לבאיירן מינכן בקיץ 2023. למרות דיווחים על השאלה הוא נשאר לעונה שנייה בקבוצה, ופציעה ממנה סבל בתחילת העונה בהחלט לא עזרה לו. הערב (שישי) פרץ ערך הופעת בכורה בקבוצת המילואים של באיירן, שגברה 0:3 על שוואבן אוגסבורג.

קבוצת המילואים משחקת בליגה המחזוית הראשונה - שוות ערך לליגה הרביעית בגרמניה. עבור פרץ כאמור מדובר בהופעה ראשונה במדי קבוצה זו, שכן גם במהלך העונה שעברה בה קיבל מעט מאוד הזדמנויות בקבוצה הבכירה הוא לא נשלח לקבוצת המילואים. הוא שמר על שער נקי וסיפק הצלה יפה, אותה תוכלו לראות בסרטון למטה.

בעמוד "Bayern Space" המסקר את הקבוצה ניסו להסביר מה עומד מאחורי המהלך הזה. "המהלך עשוי להעיד על כך שהקבוצה פועלת להכניס אותו לכושר משחק. זה למקרה חירום, אם יקרה משהו למנואל נוייר, או למשחקים הקרובים בגביע הגרמני".

ההופעה המלאה היחידה של פרץ במדי באיירן הייתה בעונה שעברה בגביע הגרמני. במסגרת אותו המפעל, הבווארים יתארחו אצל מיינץ ביום רביעי הקרוב.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו