צפו: שחקן נבחרת קולומביה לשעבר נהג תחת השפעת אלכוהול ופצע קשות רוכב אופנוע

אלפרדו מורלוס, השייך לסנטוס הברזילאית, פגע עם רכבו גם במשאית ונעצר • ישלם קנס של 726 אלף יורו, יאבד את רישיונו לתקופה של עד חמש שנים ועשוי לעמוד למשפט

שחקן נבחרת קולומביה נהג שיכור ופגע ברוכב אופנוע

לאלפרדו מורלוס, הקולומביאני בן ה-28, יש קריירה לא יציבה, רצופה בעליות ומורדות, וגם מוניטין של שחקן בעייתי משמעתית ומקצועית. כחלוץ הוא צבר לא מעט כרטיסים אדומים, אבל הפעם נראה שביצע עבירה אחת קיצונית מדי, ולא על מגרש הכדורגל.

מי שהיה עד לא מזמן שחקן בנבחרת קולומביה, מושאל בימים אלה מקבוצת סנטוס הברזילאית לאתלטיקו נאסיונל במולדתו, ואתמול (חמישי) הוא יצא לנסיעה ברכבו כשהוא שתוי. בשלב מסוים איבד מורלוס שליטה על הרכב, נכנס לנתיב בכיוון הנסיעה הנגדי, ואחרי התנגשות צידית עם משאית פגע ישירות ברוכב אופנוע חסר סיכוי.

כתוצאה מהפגיעה, רוכב האופנוע הועף לכביש, התגלגל ונחבט עד שנעצר בשולי הדרך, כשהוא שותת דם. על פי הדיווחים, זמן קצר לאחר מכן פונה רוכב האופנוע לבית החולים כשהוא מוגדר פצוע קשה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מורלוס עצמו נעצר במקום. בדיקה שביצעו השוטרים הוכיחה כי אכן נהג תחת השפעת אלכוהול, וכעת הוא צפוי להיענש בחומרה. ייתכן ויעמוד למשפט, אבל עד שתתקבל ההחלטה הוא יאבד את רישיונו לתקופה של עד חמש שנים וייקנס בסכום של 726 אלף יורו. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר