אחרי תצוגת הענק מול באיירן, ראפיניה רוצה לפרק את ריאל מדריד: "יהיה קלאסיקו מעולה"

אחרי שניפצה את המחסום הפסיכולוגי מול הגרמנים, ברצלונה תגיע בשבת לסנטיאגו ברנבאו כדי להוכיח מי הקבוצה הטובה בספרד • בינתיים הקשר הברזילאי גורף את כל המחמאות: "מעולם לא אימנתי שחקן כמוהו"

ראפיניה עם האנזי פליק. "ערב בלתי נשכח". צילום: רויטרס

ברצלונה עדיין בשמיים אחרי שהביסה 1:4 את באיירן מינכן במחזור השלישי של ליגת האלופות. זו היתה תצוגת כדורגל נהדרת, ששברה מחסום פסיכולוגי, אחרי שמוליכת הליגה הספרידת התקשתה מאוד בכל מפגשיה האחרונים עם היריבה הגדולה מגרמניה. "זה משחק שאתה חייב לחגוג אחריו. זה נותן לנו ביטחון לקראת המשחק מול ריאל מדריד", הבהיר מאמן בארסה האנזי פליק איפה הראש שלו.

ואכן לבארסה יש זמן קצר להירגע וליהנות, כי כבר בעוד יומיים (שבת) היא תגיע לסנטיאגו ברנבאו, כדי לפגוש את הבלאנקוס לעוד קלאסיקו, אליו שתי הקבוצות מגיעות אחרי משחק שיא בליגת האלופות (ריאל הביסה 2:5 את דורטמונד).

שחקני ברצלונה מניפים את ראפיניה. הוא באמת מעל כולם, צילום: אי.פי.אי

 

גם הכוכב הבלתי מעורער של הניצחון על באיירן, כובש השלושער ראפיניה, כבר חושב על המשחק מול ריאל. "אחרי המשחק הגדול שלנו מול באיירן, זה הולך להיות קלאסיקו מעולה", אמר השחקן הטוב ביותר של בארסה עד כה העונה, ולא נראה שהוא מנסה להתחמק ממחמאות או להוריד את רף הציפיות, אחרי שכבש 8 שערים ובישל 9 נוספים ב-13 משחקים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"המשחק הזה היה יכול להיות גמר ליגת האלופות", הוא סיכם את ה-1:4 על באיירן, "זה לילה בלתי נשכח שאנחנו יכולים להיות גאים בו. מה שאנחנו עושים על המגרש אומר הכל". ועל עצמו הוסיף: "תהיו בטוחים שהיכולת שאני מציג עד עכשיו היא עדיין לא הכי טוב שתראו ממני". פליק הצטרף לטפיחה העצמית של ראפיניה על השכם ואמר עליו: "מעולם לא אימנתי שחקן כמוהו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר