"ריאל מדריד היא הקבוצה של ויניסיוס", אחד הכוכבים בסכנה לקראת הקלאסיקו

הברזילאי כבש שלושער והוביל את הבלאנקוס ל-2:5 על בורוסיה דורטמונד, אחרי שהגרמנים הוליכו 0:2 במחצית • לפני הזכייה הצפויה בכדור הזהב הפרשנים ממהרים להכתירו כשחקן הטוב בעולם, והוא בעיקר מודאג מהפתיחה הרעה • אחד מחבריו להתקפה עלול להחמיץ את ברצלונה בשבת

ויניסיוס ג'וניור. הקבוצה שלו. צילום: AP

הניצחון של ריאל מדריד אמש (שלישי) על בורוסיה דורטמונד היה רק המקרה השני בתולדות ליגת האלופות בו קבוצה חוזרת מפיגור 2:0 לניצחון 2:5. לא תופתעו לגלות כי גם במקרה הראשון המנצחת הייתה ריאל מדריד, שהיא לא רק מלכת המפעל, אלא גם מלכת הקאמבקים של ליגת האלופות. זה קרה לפני שתי עונות, בניצחון החוץ על ליברפול בשמינית הגמר.

מי שהוביל את המופע אמש הוא ויניסיוס ג'וניור, שהבקיע שלושער. ביום שני הברזילאי ככל הנראה יוכרז כזוכה בכדור הזהב, ונגד הגרמנים הוא הוכיח בדיוק למה הוא ראוי לתואר. מיטב שחקני העבר והפרשנים מיהרו לפרגן. תיירי הנרי אמר: "מאז שקארים בנזמה עזב, ריאל מדריד זו הקבוצה של ויניסיוס". ג'יימי קראגר הוסיף: "ויניסיוס השחקן הכי טוב בעולם, תהנה מכדור הזהב שלך".

ויניסיוס ג'וניור. מכוון כבר לכדור הזהב הבא, צילום: רויטרס

ויניסיוס עצמו לא הסתיר את החיוך בסיום, אך גם הוא יודע שההופעה של ריאל מדריד במחצית הראשונה שהסתיימה בפיגור 2:0 אינה מתקבלת, בטח כשביום שבת ברצלונה מחכה. "אנחנו יודעים שעלינו להשתפר", אמר ויניסיוס, "צריכים לשחק בכל שבוע כמו ששיחקנו במחצית השנייה, אבל מההתחלה". המאמן קרלו אנצ'לוטי התייחס גם כן לזוכה הצפוי בכדור הזהב: "השערים שלו הערב הם בשביל כדור הזהב הבא".

סיבה לדאגה הגיעה מכיוונו של ברזילאי אחר, רודריגו. במהלך שהסתיים בשער השלישי שחקן הכנף נראה מחזיק את שריר הירך האחורי, ומיד הוחלף. הוא יעבור בדיקת MRI רק ביום חמישי, ובסיומה יוחלט האם הוא יוכל לקחת חלק בקלאסיקו ביום שבת.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
רודריגו. בסימן שאלה, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר