כדור הזהב מחכה לו: שלושער לוויניסיוס ג'וניור, מהפך גדול לריאל מדריד מול דורטמונד

ארבעה ימים לפני הקלאסיקו, אלופת אירופה גברה 2:5 על סגניתה בבית בזכות משחק ענק של הברזילאי שמתקרב גם לפרס האישי הנחשק • ארסנל גברה על שחטאר דונייצק, פ.ס.ז' נעצרה בבית מול פ.ס.וו איינדהובן

ויניסיוס חוגג. משחק ענק לברזילאי. צילום: AP

לפני כארבעה חודשים ריאל מדריד ודורטמונד נפגשו בגמר ליגת האלופות בלונדון. הבלאנקוס, שהיו פייבוריטים גם ניצחו את המשחק והניפו בפעם ה-15 בתולדות המועדון את הגביע עם האוזניים הגדולות. הערב (שלישי) קיבלנו שחזור של המשחק הזה במסגרת המחזור ה-3 בצ'מפיונס והגרמנים רצו לרשום נקמה, אפילו קטנה בסנטיאגו ברנבאו.

המשחק נפתח עם קצב אירועים מסחרר והצהובים-שחורים עלו ליתרון כפול מרגליהם של דונייל מאלן וג'יימי ביינו-גיטנס, אבל ריאל כמו ריאל, אף פעם לא נשברת וביצעה מהפך ענק בדרך ל-2:5, בזכות שלושער אדיר של ויניסיוס ג'וניור ושערים נוספים של אנטוניו רודיגר ולוקאס ואסקס. כעת הפנים של קרלו אנצ'לוטי ושחקניו לקראת הקלאסיקו הראשון של העונה מול ברצלונה בשבת ולמרות החגיגות גם היא יודעת, שהיא חייבת להשתפר לקראת ההתמודדות עם היריבה הגדולה שלה.

ארסנל ניצחה 0:1 את שחטאר דונייצק באצטדיון האמירויות. גבריאל מרטינלי כבש את השער שקבע את תוצאת המשחק כאשר לאנדרו טרוסאר עוד הספיק להחמיץ פנדל עבור האנגלים.

פריז סן ז'רמן נעצרה בבית עם 1:1 מול פ.ס.וו איינדהובן. ההולנדים עלו ליתרון משער של נואה לאנג. אשרף חכימי השווה אבל עד הסיום הקבוצה מעיר האורות לא הצליחה למצוא את הרשת פעם נוספת וירדה מאוכזבת מאוד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד הערב: יובנטוס – שטוטגרט 1:0, מילאן – קלאב ברוז' 1:3, מונאקו – הכוכב האדום בלגרד (בלי עומרי גלזר) 1:5, אסטון וילה – בולוניה 0:2, שטורם גראץ – ספורטינג ליסבון 2:0, ג'ירונה – סלובן ברטיסלבה 0:2.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר