ניימאר. סוף סוף חזר. צילום: Getty Images

ניימאר חזר לשחק אחרי שנה, וצפה מקרוב בדרמה של תשעה שערים

שנה ושלושה ימים אחרי שקרע את הרצועה הצולבת, הברזילאי שב למגרשים • הוא נכנס כמחליף בדקה ה-77, אל הילאל השיגה 4:5 משוגע בליגת האלופות של אסיה על האלופה המכהנת

[object Object]

בסיומו של תהליך שיקום ארוך ומייגע, ניימאר חזר הערב (שני) למגרשים אחרי שנה ושלושה ימים. כיאה לשחקן שחוזר מפציעה ממושכת, השחקן שקרע את הרצועה הצולבת באוקטובר 2023 המתין על הספסל עד הדקה ה-77, אז עלה כמחליף במשחקה של אל הילאל.

הברזילאי, שנרכש מפריז סן ז'רמן ב-90 מיליון יורו, הספיק לערוך חמש הופעות בלבד בקבוצה הסעודית לפני הפציעה. הערב הוא נזרק למים העמוקים במשחק משוגע למדי בליגת האלופות של אסיה. אל הילאל התארחה אצל אל עין, אלופת אסיה המכהנת והקבוצה האמירתית בה שיחק עומר אצילי אשתקד, וניצחה אותה 3:5.

עם כל הכבוד לליגיון הזרים המפואר של אל הילאל, שמעבר לניימאר כולל בין היתר גם את זו'אאו קאנסלו, אלכסנדר מיטרוביץ' וסרגיי מילינקוביץ' סאביץ', את ההצגה גנב הכוכב המקומי שלהם. סאלם אל דוסארי, שזכור משער הניצחון נגד נבחרת ארגנטינה במונדיאל האחרון, להט עם שלושער שסידר ניצחון.

עוד לפני המשחק ניימאר הספיק לכתוב ברשתות החברתיות כי הוא "שמח להרגיש שוב את ההרגשה של פרפרים בבטן לפני משחק". הוא לא הספיק להותיר חותם גדול מדי בדקות המועטות שקיבל, אך כן בעט למסגרת וסחט הצלה מהשוער האמירתי. בעונה שעברה אל הילאל זכתה בלי ניימאר באליפות ערב הסעודית. השנה, איתו, היא רוצה לכבוש את אסיה כולה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ניימאר, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו