לא רק דניאל פרץ: בשורה מדאיגה מכיוונו של עומרי גלזר

הישראלי לא יצא עם הכוכב האדום בלגרד למשחק ליגת האלופות במונאקו בשל פציעה, אך בלי קשר אליה בסרביה נטען כי הוא עלול לאבד בקרוב את אפודת השוער הראשון • בקרוב שני השוערים הבכירים של ישראל יהיו מחליפים בקבוצותיהם?

עומרי גלזר. צילום: אי.פי.אי

אין ספק כי העובדה שדניאל פרץ כמעט ולא משחק בשנה שחלפה מאז מעברו לבאיירן מינכן, סייעה לעומרי גלזר לבסס את עצמו כשוער הראשון של נבחרת ישראל. עם זאת, הישראלי עלול לאבד בקרוב את עמדת השוער הראשון בכוכב האדום בלגרד, מה שלבטח יעורר סימני שאלה בנוגע למעמדו במדים הלאומיים.

גלזר לא הצטרף לשאר שחקני הכוכב האדום שהמריאו למונאקו לקראת המשחק במחזור השלישי בליגת האלופות מחר (שלישי ב-19:45). הסיבה לכך היא פציעה שספג עוד לפני משחק הליגה בסוף השבוע, אך בכל אופן לא מן הנמנע שבקרוב הוא יירד לספסל גם מסיבות מקצועיות.

"הוא בכושר רע, כפי שראו גם כשהיה בנבחרת", נכתב ב"טלגרף" הסרבי על גלזר. השוער כזכור רשם משחקים לא טובים נגד צרפת ואיטליה, ובראשם השער המביך עבורו של אדוארדו קמאבינגה.

מי שיפתח מחר ומאיים לתפוס את מקומו של גלזר בהמשך הוא מרקו איליץ'. השוער הסרבי הגיע הקיץ לקבוצה אחרי שבחודשים האחרונים של העונה שעברה שיחק בסארפסבורג הנורבגית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
עומרי גלזר. הטעויות בנבחרת פוגעות בו גם בקבוצה, צילום: אי.פי.אי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר