מכבי חיפה מתגעגעת לפרנצדי פיירו, שחוגג ביוון: "הוא מספק את הסחורה בכל פעם מחדש"

בזמן שהירוקים מסתמכים על יכולתו של דין דוד, החלוץ מהאיטי שעזב הקיץ כבש שער שלישי בחמישה משחקים באי השכן וקיבל מחמאות מהתקשורת: "השער שלו היה מהלך של כדורסלן, הוא לקח את הבלם לאן שהוא רוצה"

פיירו חוגג במדי א.א.ק אתונה. צילום: EPA

אחרי שנתיים שבהם סייע לה להעפיל לליגת האלופות ויש שיגידו שלא זכה למספיק הערכה בישראל, פרנצדי פיירו עזב הקיץ את מכבי חיפה וחתם בשורות א.א.ק אתונה. בזמן שברק בכר מאמן סגנית האלופה מתמודד עם חסרונו ומסתמך על היכולת הטובה של דין דוד, החלוץ מהאיטי בינתיים פורע את השטרות ביוון.

אתמול (ראשון) הוא כבש ב-1:1 של א.א.ק אתונה מול פאוק סלוניקי. פיירו עומד על מאזן של שלושה שערים בחמישה משחקי ליגה, ואתמול הוא נבחר לאיש המשחק של הליגה היוונית בפעם השלישית מאז הגיע לאי השכן.

בתקשורת היוונית פרגנו לשחקן גבוה הקומה בענק. "פיירו הוא המוציא לפועל של א.א.ק. פיירו מספק את הסחורה בכל פעם מחדש", נכתב ב-"SDNA", שם קיבל ציון 8 - הגבוה מבין שחקני א.א.ק. "השער שלו היה מהלך של כדורסלן. הוא לקח את הבלם לאן שהוא רוצה, וכבש".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

פיירו עצמו לא היה שמח בסיום המשחק ואמר: "אני ממש לא מרוצה. באופן אישי הולך לי לא רע, אבל אנחנו צריכים להציג יכולת טובה יותר כקבוצה, ולהשיג תוצאות טובות יותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר