באנגליה מתמוגגים מליברפול: "יש לה סיכוי אמיתי ללכת עד הסוף, אצל קלופ ההגנה הייתה חשופה"

ארנה סלוט הפך למנג'ר הראשון בהיסטוריה של האדומים שמנצח 10 מ-11 משחקיו הראשונים בתפקיד בזכות 1:2 על צ'לסי ובתקשורת המקומית מפרגנים לו ולחניכיו: "ליברפול לא הייתה בשיאה ובכל זאת הצליחה לנצח, שזה משהו שסימל קבוצות גדולות במועדון בעבר"

סלוט עם רוברטסון. צילום: רויטרס

אוהדי ליברפול חששו מאוד בחורף האחרון כאשר יורגן קלופ הודיע כי יעזוב את המועדון אחרי 8 שנים וחצי בתפקיד המאמן. הגרמני הצליח להחזיר את מועדון הפאר לגדולתו, ונראה היה שכל מי שייכנס לנעליו – יילחם בתחנות רוח.

נכון לעכשיו, האיש שהחליף אותו – ארנה סלוט עושה את עבודתו בצורה מושלמת, הרבה יותר ממה שציפו. ההולנדי הפך אמש (ראשון) למנג'ר הראשון בהיסטוריה של הקבוצה שמנצח 10 מ-11 משחקיו הראשונים בתפקיד בזכות 1:2 על צ'לסי.

כעת בתקשורת האנגלית מפרגנים ובגדול לסלוט ושחקניו. "צ'לסי הייתה מצוינת, אבל הקהל דחף את ליברפול ויש לה סיכוי אמיתי ללכת עד הסוף העונה. ארנה סלוט הביא שקט למועדון, והגנתית זה נראה יותר סולידי. תחת יורגן קלופ הקבוצה הייתה מדהימה לצפיה, אך החלק האחורי היה חשוף יותר", אמר שחקן העבר והפרשן מיקה ריצ'ארדס. "כעת יש גם שחקנים שיכולים להכריע משחקים בחלק הקדמי וגם חלק אחורי חזק, ובגלל זה מדובר במועמדת לאליפות".

סמל המועדון ג'יימי קראגר הצטרף לחברו ואמר: "זה היה משחק מבריק. זה כמעט מרגיש כמו המשחק הגדול הראשון בעידן סלוט. זה ניצחון גדול מאוד וארנה יודע את זה, ליברפול לא הייתה בשיאה ובכל זאת הצליחה לנצח, שזה משהו שסימל קבוצות גדולות במועדון בעבר"

עוד שחקן שמכיר את אנפילד מקרוב דניאל סטארידג' הוסיף: "השחקנים מתחברים למנג'ר ולאישיות שלו. הם מבינים שהדרישות אחרות מאלה של יורגן קלופ, על המגרש ומחוצה לו, כולנו יודעים כמה יורגן דרש כך שזה די מרענן. השחקנים יכולים להיות רגועים יותר כבר ביום שלפני המשחק. מה שהוא עושה מאחורי הקלעים עובד. קשה מאוד לראות איך ליברפול לא תתחרה על אליפות ככה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר