פיצוי ענק בדרך: רוברטו מנצ'יני התווכח עם אוהדים ויפוטר מערב הסעודית

מאמן הנבחרת לא סיפק תוצאות, הסתכסך עם אוהדים והתקשורת, ובעקבות כך צפוי לסיים את דרכו אחרי קצת יותר משנה • בערב הסעודית ממתינים לאישור משפחת המלוכה כדי להוציא את המהלך לפועל • הסכום העצום שהאיטלקי הרוויח בתפקיד בפנים

רוברטו מנצ'יני. צילום: רויטרס

לפני שנה רוברטו מנצ'יני עזב את נבחרת איטליה לטובת חוזה מיליונים בנבחרת ערב הסעודית. בעוד האזורי נראים לאחרונה כמי שחוזרים לעצמם עם קמפיין טוב בליגת האומות, מאמנם לשעבר ככל הנראה יהפוך למובטל בקרוב. מספר כלי תקשורת בארץ המגף דיווחו כי מנצ'יני יפוטר בקרוב מהנבחרת, כשבינתיים מחכים לאישור הסופי של משפחת המלוכה הסעודית.

התוצאות של מנצ'יני בקצת יותר משנה בתפקיד לא היו משביעות רצון. לצד זאת, עימותים עם התקשורת המקומית ו-ויכוחים עם אוהדים במשחקי הנבחרת בפגרה האחרונה, הובילו את הסעודים לקבל את ההחלטה על סיום דרכו. חוזהו של מנצ'יני הוא עד 2027 ושכרו מוערך ב-25 מיליון יורו לשנה. למרות הסכום הגבוה, נדמה שלסעודים לא תהיה בעיה לשלם לו פיצויים.

תחת מנצ'יני הנבחרת אכזבה בגביע אסיה בינואר האחרון כשהודחה כבר בשמינית הגמר. בסיבוב המכריע של מוקדמות המונדיאל היא צברה חמש נקודות מארבעת המשחקים הראשונים.

מנצ'יני מתעצבן על האוהדים הסעודים בשבוע שעבר:

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר