הרוויח בגדול, ובצדק: כמה כסף קיבל פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי?

המאמן הספרדי המעוטר שעשוי לעזוב בסיום העונה, הרוויח סכומי כסף אדירים גם מהחוזים השמנים עליהם חתם אצל הסיטיזנס וגם מהבונוסים הנדיבים על התארים שבהם זכה עם הקבוצה האנגלית

פפ גווארדיולה עם גביע הפרמייר ליג. ראוי לכל פני. צילום: רויטרס

אחד הסיפורים המרתקים בכדורגל העולמי בחודש האחרון הוא עתידו של פפ גווארדיולה. נכון לעכשיו מסתמן כי המאמן הספרדי יעזוב את מנ'צסטר סיטי בתום העונה, עם סיום חוזהו, לאחר תשע עונות מרשימות. 

במשך השנים הפך גווארדיולה לאחד המאמנים המשתכרים ביותר בענף. הספרדי הגיע לסיטי מבאיירן מינכן, שם שכרו עמד על 20 מיליון יורו בעונה. גם בשלוש השנים הראשונות בסיטיזנס עמד שכרו על סכום דומה. בשנת 2019 האריך המאמן את חוזהו ושכרו כבר עמד על 23 מיליון יורו לעונה. לאחר עוד ארבע שנים שוב האריך גווארדיולה את חוזהו בשנתיים נוספות, וכעת שכרו עומד על 25 מיליון יורו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מעבר לשכר המרשים, גווארדיולה נהנה גם ממענקים נדיבים. על כל תואר משמעותי, כמו אליפות או ליגת האלופות, מקבל המאמן בונוס של 500 אלף ליש"ט. מחישוב סך כל הכסף שקיבל עד כה (כולל המשכורת של העונה הנוכחית), עולה כי המאמן הספרדי הרוויח בשורות הסיזטינס למעלה מ-200 מיליון יורו מאז קיבל את התפקיד בקיץ 2016.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר