צולעת אל עבר השיא: בריאל מדריד בעיקר מודאגים לקראת הקלאסיקו

הבלאנקוס נזקקו להברקה של השחקן הכי מבוגר ששיחק במדיה אי פעם כדי לנצח את סלטה ויגו • המאמן קרלו אנצל'וטי: "מודאג מההגנה" • והאם עבר חתול שחור בין ויניסיוס ג'וניור לג'וד בלינגהאם?

לוקה מודריץ'. "לא אוהב שמדברים על הגיל שלי". צילום: אי.פי.אי

ריאל מדריד נצמדה אתמול (שבת) לברצלונה בראש הטבלה הספרדית אחרי ניצחון חוץ קשה על סלטה ויגו 1:2. עם זאת, ימים ספורים לפני הקלאסיקו, שייערך בשבת הקרובה בסנטיאגו ברנבאו, יש לה הרבה מאוד סיבות לדאגה, שמאפילות על מספר שיאים שנרשמו אמש וכאלה שאמורים להישבר בקרוב.

המאמן קרלו אנצ'לוטי, שהמשחק בבלאיידוס היה ה-200 שלו על הקווים של ריאל במשחקי ליגה, אמר שהוא שמח על ציון הדרך האישי שלו, אבל גם מצא את עצמו על תקן "מכבה שריפות". הוא התייחס תחילה לריב שפרץ על המגרש תוך כדי המשחק בין שניים מכוכביו, ויניסיוס ג'וניור וג'וד בלינגהאם: "ג'וד כעס עליו כי הוא לא מסר לו? זה רק מראה שיש לו אופי. הם דיברו על זה והתחבקו בסיום".

אחר כך התייחס האיטלקי לקלות בה התקפת סלטה ויגו הגיעה למצבים רבים כל כך, ולמזלו החמיצה הרבה: "אני מודאג מההגנה שלנו. השחקנים צריכים להגיב יותר טוב להתקפות מתפרצות". לאנצ'לוטי ברור שיכולת כזאת של החוליה האחורית במשחק מול בארסה תיגמר בכי רע, ותימנע מקבוצתו להשוות את שיא הלה ליגה ברצף משחקים ללא הפסד. ריאל עומד כרגע על 43 כאלה.

אנצ'לוטי. אין לו זמן להירגע, צילום: Getty Images

 

נקודת האור של הבלאנקוס היה לוקה מודריץ', שנכנס בדקה ה-63 והפך לשחקן המבוגר אי פעם לשחק במדי הקבוצה. בגיל 39 ו-40 ימים הוא שבר שיא בן 58 שנה בו החזיק אגדת המועדון פרנץ פושקאש ששיחק אי שם ב-1966 בגיל 39 ו-46 ימים. "אני לא אוהב שמדברים על הגיל שלי, אבל זה מרשים", אמר הקרואטי.

גם אנצ'לוטי התייחס לכך ואמר: "לריאל מדריד יש המון מזל שיש לה את לוקה מודריץ'. הוא מדהים. הוא נכנס למשחק ברגע לא קל מבחינתנו ומיד עזר לנו לשלוט בו". המאמן התייחס כמובן לבישול המבריק של מודריץ' לשער הניצחון של ויניסיוס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר