לא רק רונאלדו עובד קשה: בקהאם "הפריך את הסטיגמה" על מסי

הבעלים של אינטר מיאמי סיפר על היום בו הפרעוש הגיע למתחם האימונים לפני שבע בבוקר, כשהאימון היה בעשר: "הוא עדיין רעב, מדהים לראות את זה אחרי כל מה שהשיג" • וגם: המתנה שהחליט לתת לארצות הברית

ליאו מסי ודייויד בקהאם. צילום: רויטרס

כשדיוויד בקהאם הקים קבוצת MLS, הוא חלם על היום בו יצליח להשיג שחקן בסדר הגודל של ליאו מסי. לפני שנה החלום התגשם והפרעוש נחת באינטר מיאמי. בקהאם מספר כי למרות כל מה שהארגנטינאי השיג לאורך הקריירה, גם בגיל 37 הוא לא מוריד רגל מהגז.

כשמשווים בין כריסטיאנו רונאלדו למסי, לעתים קרובות עולה הטענה לפיה רונאלדו הצליח בעיקר בזכות העבודה הקשה בעוד במסי נהנה מכישרון מולד. בראיון שקיים עם שותפו לשעבר במנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, ריו פרדיננד, בקהאם מיהר לטעון אחרת: "אני שומע אנשים מדברים על איך רונאלדו עובד קשה, אבל מבחינתי ככה זה גם עם מסי".

בקהאם המשיך עם דוגמא: "ביום הראשון למחנה האימונים הוא הגיע למתחם ב-6:50. לא היה שם אף אחד, האימון היה בעשר. הוא עושה דברים שאתה מצפה משחקן צעיר לעשות. מדהים לראות אותו ממשיך לעשות את זה אחרי כל מה שהוא השיג. עדיין יש לו רעב לתארים, הוא מתאכזב כשדברים לא הולכים".

כוכב בעבר האנגלי, שכזכור שיחק גם בלוס אנג'לס גלאקסי, אמר על הבאתו של מסי ל-MLS: "בכל משחק כשאני נכנס לאצטדיון, אני מתרגש מכך שאני רואה אותו בקבצה שלנו. אני לא מאמין שהשגנו שחקן בסדר גודל כזה. כחלק מקבוצת הבעלות, זו הייתה המתנה שלנו. רציתי לעשות משהו בשביל אמריקה, היא נתנה לי הרבה לאורך השנים, הרבה אהבה. רצינו להביא אותו כדי לתת השראה לדור הבא בארצות הברית".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ליאו מסי באינטר מיאמי. השראה לדור הבא, צילום: אי.פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר