באיירן מינכן נקטה בצעד שמקרב את דניאל פרץ לעזיבה

בגרמניה דווח כי הבווארים החלו בשיחות להארכת חוזהו של שוער המשנה, סוון אולרייך • אם התנאים לכך יבשילו, הישראלי ככל הנראה יעזוב בהשאלה בעונה הבאה • כל הפרטים והאופציות על הסאגה בין הקורות במינכן

דניאל פרץ. צילום: EPA

ב"סקיי גרמניה" פורסם דיווח לפי באיירן מינכן מתכננת צעד שיקרב את דניאל פרץ לעזיבת הקבוצה, אם כי בהשאלה. הכתב הבכיר פלוריאן פלטנברג דיווח כי הבווארים החלו בשיחות ראשוניות לגבי הארכת חוזהו של השוער המחליף סוון אולרייך, שכן חוזהו הנוכחי מסתיים בתום העונה.

עתידו של אולרייך, כך נטען, קשור מאוד בעתידם של שני השוערים הנוספים בקבוצה - מנואל נוייר ופרץ. נוייר גם הוא מסיים חוזה בקיץ הנוכחי, ואם יחתום על חוזה חדש, פרץ ככל הנראה יושאל ואולרייך יחתום לעונה אחת - אופציה שנראית כהגיונית על כל הצדדים.

פרץ כזכור נשאר הקיץ בבאיירן ולא הושאל לקבוצה אחרת, וזאת לאור הבקשה של המאמן החדש וינסנט קומפאני. בשלב זה לא רק שמעמדו של נוייר יציב מתמיד, אלא שנראה כי אולרייך עדיין זוכה לעדיפות על פני הישראלי כשהשוער הבכיר לא זמין.

כזכור, בבאיירן חתום גם אלכסנדר נובל, המושאל לשטוטגארט לעונה הנוכחית ולזו הבאה. על כן נראה כי גם כאשר נוייר יפרוש, היורש שלו כבר סומן ולצערו של פרץ ככל הנראה לא מדובר בו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר