סערת ענק: "קיליאן אמבפה נחקר בחשד לאונס"

בתקשורת השבדית טוענים: אישה הגישה תלונה רשמית נגד הכוכב, שהוא וסביבתו מיהרו להכחיש בכל תוקף את מעורבתו • מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן יצא להגנתו: "אנשים רוצים להאשים אותו בכל דבר"

קיליאן אמבפה. חשוד באונס. צילום: רויטרס

העניינים מסתבכים. סערת ענק התחוללה אתמול (שני) עם הדיווחים על אונס שבוצע במלון בשטוקהולם בירת שבדיה שבו שהה קיליאן אמבפה בזמן משחק נבחרת צרפת מול ישראל. אלא שכעת הסערה מקבלת תפנית חדה - הכוכב הצרפתי הוא זה שחשוד במעשה.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, אישה הגישה תלונה רשמית נגד אמבפה בטענה לביצוע המעשה וכרגע מתנהלת נגדו חקירה בעניין. כבר אתמול החלוץ הכחיש את הדיווחים כצייץ "פייק ניוז".

ב"expressen" נכתב: "אמבפה חשוד באופן סביר באונס ותקיפה מינית. על פי החשד, המקרה התבצע ביום חמישי בערב, ה-10 באוקטובר". כזכור, באותו ערב הטריקולור ללא אמבפה התמודדו מול החבורה של רן שמעון בליגת האומות.

באתר השבדי נכתב: "אמבפה חשוד סביר (דרגת החשד הנמוכה ביותר) באונס ותקיפה מינית, כאשר על פי החשד המקרה בוצע בערב יום חמישי, ה-10 באוקטובר (ערב המשחק מול ישראל)". 

מי שבינתיים יצא להגנתו הוא מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. "אנשים רוצים להאשים אותו בכל דבר. אמת או שקר, זה שלו ואני לא אדון איתו בזה. יש סביבו אווירה מאוד שלילית. אני לא יודע מה קורה איתו אבל צריך להיזהר במה שאומרים עד שמאמתים אותם", אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק מול בלגיה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר