"לא הייתי שונה מאף שחקן במנצ'סטר סיטי, לכולנו היו יחסי מין עם נשים"

לאחר שזוכה מהמשפט שבו הואשם באונס, בנג'מין מנדי תובע את קבוצתו לשעבר - על שכר שלא שולם לו, בסך 11 מיליון ליש"ט ושופך אור על המסיבות שבהן לקח בהן חלק עם הקולגות שלו לחדר ההלבשה

מנדי עם גווארדיולה לפני שהתפוצצה הפרשיה. צילום: EPA

יפתח תיבת פנדורה? תקופה קצרה לאחר שזוכה מהמשפט שבו הואשם באונס, בנג'מין מנדי שפך הערב (שני) אור על המסיבות בהן היה לוקח חלק עם הקולגות שלו, מסיבות שהביאו בסופו של דבר להאשמות הכבדות נגדו. את הדברים אומר הצרפתי במקביל לתביעה שלו נגד קבוצתו לשעבר - על שכר שלא שולם לו, בסך 11 מיליון ליש"ט.

מנדי טען כחלק מכתב ההגנה נגד סיטי כי גם יתר חבריו לוקחים חלק במסיבות ושכבו עם בחורות. "כמה שחקני הרכב במנצ'סטר סיטי, כולל הקפטן באותה העת, נכחו במסיבות אותן ארגנתי. כולנו שתינו אלכוהול, לכולנו היו יחסי מין עם שנים. כולנו שברנו את הגבלות הקורונה", אמר מנדי. "זה לא תירוץ עבור ההתנהגות שלי, אבל אני מרגיש שזה לא הוגן שמנצ'סטר סיטי סימנה רק אותי כפי שהם עשו. ההבדל היחיד ביני לבין יתר שחקני מנצ'סטר סיטי, הוא שאני הואשמיתי שלא בצדק באונס והושפלתי ציבורית".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד הוסיף: "אני לא יכול שלא להרגיש שהמועדון ניסה לייצר נראטיב שאני זה שהתנהגתי בקלות דעת, והרשלנות שלי הובילה למעצר על פשעים שלא ביצעתי. לא הייתי שונה מאף שחקן במנצ'סטר סיטי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר