כוכב נבחרת איטליה מוכן לישראל: "אני מייחל לשלום ושהמלחמה שם תיגמר"

דוידה פראטסי התייחס למצב הביטחוני בארץ, אבל גם לצד המקצועי, לקראת משחק ליגת האומות: "זאת נבחרת עם איכות, התקשינו לשמור מולה על התוצאה בספטמבר"

דוידה פראטסי מכניע את יואב ג'ראפי במפגש הקודם עם ישראל. צילום: Getty Images

בעוד יומיים (שני) תתארח נבחרת ישראל למשחקה הרביעי בקמפיין הנוכחי של ליגת האומות, בדרג א'. זה למעשה פתיחתו של הסיבוב השני והנבחרת של רן בן שמעון תגיע לעיר אודינה שתארח את המפגש עם איטליה, שניצחה במפגש הראשון בחודש שעבר 1:2 בבודפשט.

מי שהתייצב מצד הסקוודרה אזורי למסיבת העיתונאים לקראת המשחק היה שחקן ההתקפה של אינטר, דוידה פראטסי, שכבש את השער הראשון של האיטלקים במשחק בסיבוב הראשון. "אנחנו רוצים להמשיך להיות במקום הראשון, ואנחנו יודעים עד כמה נבחרת ישראל טובה, זו נבחרת עם איכות. נצטרך להיות טובים יותר בשמירה על התוצאה, כי הראינו שאנחנו לא הכי טובים בזה במשחק הראשון לפני חודש", התייחס פראטסי לצד המקצועי.

עם זאת, הוא גם ידע לספר על המצב הביטחוני בישראל וגילה דיפלומטיות: "האמת היא שאנחנו בנבחרת לא מדברים על המלחמה שם, אבל אני אישית מקווה שהכל ייפתר ומייחל לשלום. הלוואי והמלחמה שם תיגמר מהר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

באיטליה צפויים ביום המשחק הפגנות אנטי ישראליות, כשכבר היום נערכו הפגנות קיצוניות פרו פלשתיניות ברומא, מחוץ לקולוסיאום, שם קראו "לשחרר את פלשתין", כינו את ראש הממשלה בנימין נתניהו בשמות גנאי קשים וכמובן האשימו את ישראל ב"טבח העם הפשלתיני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר