טרגדיה: שחקן נבחרת יוון נמצא מת בבריכת ביתו

הלם מוחלט במדינה ממותו של שחקן פנאתינייקוס ואקס הפרמייר ליג, ג'ורג' באלדוק, בגיל 31 • אשתו שחיפשה אותו טלפונית לא השיגה אותו במשך שעות, וכשבעל הבית הגיע למקום מצא אותו מת

ג'ורג' באלדוק במדי נבחרת יוון. צילום: AP

הכדורגל היווני הוכה תדהמה אמש (חמישי), כששחקן הנבחרת ופנאתנייקוס ג'ורג' באלדוק נמצא מת בבריכה שבביתו שבגליפאדה, אחד מפרברי אתונה. באלדוק בן ה-31 שיחק רוב הקריירה באנגליה כולל שבע שנים בשפילד יונייטד, חלקן בפרמייר ליג. משפילד הוא עבר ב-2022 לפאו ואף ערך 12 הופעות בנבחרת, כאשר הוא התאזרח במדינה בזכות שורשיו היווניים.

נורות האזהרה נדלקו כאשר אשתו חיפשה אותו טלפונית במשך שעות, ללא מענה. היא פנתה לבעל הבית בו באלדוק גר כדי שיבדוק אם קרה משהו. כשהגיע לבית הוא מצא את הכדורגלן מת בבריכה, כשבסמוך אליה היה בקבוק אלכוהול. לא נמצאו פציעות על גופו.

רק בראשון האחרון באלדוק שיחק בדרבי הגדול מול אולימפיאקוס שהסתיים ב-0:0. בימים כתיקונם הוא היה אמור להיות היום עם נבחרת יוון כחלק מהפגרה, אך בעקבות פציעה שהשביתה אותו מוקדם יותר העונה הוא נדחק אל מחוץ לסגל. באופן סמלי יוון תתארח היום אצל אנגליה, המדינה בה באלדוק נולד ובילה מרבית חייו. היוונים יעלו עם סרטים שחורים להתמודדות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר