עקף את הולאנד: רוברט לבנדובסקי מוכיח שגם בגיל 36 הוא עדיין בשיאו

דווקא אחרי שנה בה נראה כי שיאו מאחוריו, הפולני פתח את העונה הנוכחית בכושר נפלא • אחרי שכבש שלושער ב-0:3 של ברצלונה על אלאבס, הוא ניצב בראש רשימת הכובשים בליגות הבכירות העונה, אפילו לפני הכוכב הנורבגי • כל המספרים של בארסה ושל החלוץ הלוהט שלה

רוברט לבנדובסקי בכושר שיא. צילום: רויטרס

לפרקים במהלך העונה שעברה, נראה היה ששיאו של רוברט לבנדובסקי מאחוריו. עם זאת, מתחילת העונה הנוכחית הפולני מראה שגם בגיל 36 הוא עדיין לא שכח שום דבר. החלוץ הוביל את ברצלונה הערב (ראשון) לניצחון 0:3 קליל אצל אלאבס, כשאת כל שלושת השערים הוא מבקיע ב-32 הדקות הראשונות.

בכך, לבנדובסקי הגיע כבר לעשרה שערי ליגה העונה. אם נסתכל על כל המסגרות הוא עומד כבר על 12 שערים, יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות כשהערב הוא עקף את ארלינג הולאנד הלוהט (11). כמו כן, זה גם השלושער הרביעי הכי מהיר של שחקן ברצלונה בליגה הספרדית אי פעם.

הניצחון מהווה המשך ישיר לפתיחת העונה המרשימה של ברצלונה, שנראית משודרגת תחת האנזי פליק על אף שפרט לדני אולמו לא ביצעה הקיץ אף רכש משמעותי. זו הפעם השישית בה בארסה פותחת עונה עם לפחות 24 נקודות מתשעת המחזורים הראשונים. מתוך חמש הפעמים הקודמות, זה הספיק לאליפות בשלושה מהמקרים. האם במאי הקרוב זה יהפוך לארבע משש?

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר