פול פוגבה. נמנע מפרישה לא מתוכננת. צילום: AP

אחרי הנחה: פול פוגבה קרוב לחזור למגרשים, למרות השימוש בחומרים אסורים

CAS החליט להקל בעונשו של הכדורגלן הצרפתי שהורחק תחילה לתקופה של ארבע שנים • עשוי לחזור למגרשים כבר בינואר 2025, אם יובנטוס עדיין תרצה אותו

[object Object]

רגע לפני יום הולדתו ה-31, בפברואר 2024, פול פוגבה נענש בחומרה על שימוש בחומרים אסורים. בגופו נמצא טסטטוסטרון מטבולי שנחשב לחומר משפר ביצועים, ובית הדין לענייני ספורט (CAS) החליט להשעותו לתקופה של ארבע שנים, משמע סכנה מוחשית לקריירה שלו. היום (שישי) הגלגל שינה כיוון.

CAS שב לדון בתיקו של הצרפתי, ולאחר שעה ארוכה של גיבוש עמדה מחדש, הוחלט על הפחתה משמעותית בעונשו להשעייה לתקופה של שנה וחצי בלבד. תחילת ריצוי העונש היתה בדיעבד החל מספטמבר 2023, אז נמצא פוגבה חיובי בבדיקה לאחר משחק ליגה מול אודינזה, ומשמעות הדבר שהוא עשוי לחזור למגרשים עוד העונה, כשהחל מתחילת 2025 הוא גם יוכל לשוב ולהתאמן עם קבוצתו יוובנטוס.

עדיין לא ברור אם הקבוצה איטלקית בכלל רוצה את פוגבה בחזרה לשורותיה. הגברת הזקנה עברה בקיץ האחרון תהליך של בנייה מחדש, החל מעמדת המאמן, ולמרות הכישרון הגדול של הקשר המנוסה, לא בטוח שהוא יתאים לדרך של טיאגו מוטה. במקרה כזה, בטוח שיהיו מספיק קבוצות שייקפצו על ההזדמנות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו