"הקונפליקט מדאיג": כך התקיפה הצפויה של ישראל באיראן תשפיע על כריסטיאנו רונאלדו

אל נאסר הסעודית, במדיה משחק הפנומן הפורטוגלי הגישה בקשה רשמית להעביר את משחק החוץ שלה נגד אסטגלאל האיראנית, שאמור להיערך ב-22 באוקטובר למדינה ניטרלית: "חוששים לביטחון השחקנים ואנשי הצוות"

רונאלדו. צילום: רויטרס

כחצי שנה לאחר הפעם הראשונה, ביום שלישי איראן תקפה באופן ישיר את מדינת ישראל עם ירי של 181 טילים בליסטיים. הירי הזה הוביל כמובן להלם גדול בקרב אזרחי המדינה ולבהלה, מה שמעלה את הסבירות כי צה"ל בקרוב יגיב בתקיפת נגד חריפה, לפחות לפי הדיווחים בארץ הקודש וגם מסביב לעולם.

התקיפה הצפויה הזו עשויה להשפיע באופן מיידי על הכדורגל האיראני ועל לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו. לפי דיווח באיראן, אל נאסר הסעודית, במדיה משחק הפנומן הפורטוגלי, הגישה בקשה רשמית להעביר את משחק החוץ שלה נגד אסטגלאל ב-22 באוקטובר במסגרת ליגת האלופות של אסיה - למדינה ניטרלית.

העיתונאי הסעודי, עבדל עזיז אל-אסימי ציין כי "הקונפליקט בין ישראל לאיראן מדאיג את אל נאסר ובמועדון חוששים לביטחון השחקנים ואנשי הצוות", כאשר בעיתון הפופולרי "א-שרק אל-אווסט" צוין כי בהתאחדות האסייתית שוקלים בכובד ראש להעביר גם את המשחק בין איראן לקטאר במוקדמות מונדיאל 2026, שאמור להתקיים ב-15 באוקטובר בעיר משהד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אגב, אתמול בוטל משחק בין טרקטור סאזי האיראנית למוהון בגאן ההודית במפעל המשני של ההתאחדות האסייתית, אחרי שהאורחת סירבה לשחק באיראן - וביקשה דחייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר